1403-07-18 13:05
43
0
91697
در مسابقات جهانی کرواسی اتفاق افتاد؛

کشتی‌گیر گلستانی بر سکوی نخست جهانی

«شهاب معینی‌فر» کشتی‌گیر آزادکار پرافتخار گلستانی با درخشش مثال‌زدنی در نخستین روز مسابقات توانست پس از غلبه بر تمامی حریفان، مدال طلای ارزشمند این دوره از رقابت‌ها را به نام خود ثبت کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ مسابقات کشتی قهرمانی پیشکسوتان جهان از روز سه‌شنبه، ۱۷ مهرماه، در کشور کرواسی با برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد آغاز شد. 
در این رویداد مهم بین‌المللی که بهترین کشتی‌گیران پیشکسوت از سراسر جهان به رقابت پرداختند، «شهاب معینی فر» آزادکار پرافتخار و با اخلاق گلستانی با درخشش مثال‌زدنی در نخستین روز مسابقات توانست پس از غلبه بر تمامی حریفان، مدال طلای ارزشمند این دوره از رقابت‌ها را به نام خود ثبت کند.

این پیروزی بزرگ نه تنها افتخاری برای شهاب معینی‌فر بلکه برای کل جامعه ورزشی استان گلستان محسوب می‌شود.
 در این راستا، علی‌اکبر بصیری‌نیا، رئیس هیأت کشتی استان گلستان، با اشاره به موفقیت‌های اخیر و تأکید بر برنامه‌های مدون و جامع هیأت کشتی استان، بیان کرد: ما با توجه به نیازهای روز و شرایط فعلی، برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای گسترش ورزش قهرمانی در استان انجام داده‌ایم.
وی افزود: این موفقیت‌ها می‌تواند الگویی برای رده‌های پایه باشد تا با الگو‌برداری از پیشکسوتان و قهرمانان نام‌آور گذشته، به ویژه در ورزش کشتی، به بازگشت این رشته المپیکی به روزهای اوج خود در استان کمک کنند.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت این دستاورد برای جامعه ورزشی استان افزود: کسب این مدال خوش‌رنگ نه تنها برای جامعه کشتی بلکه برای کل ورزش گلستان یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود و امیدواریم این موفقیت‌ها با همت و تلاش جوانان ورزشکار ادامه داشته باشد و روزبه‌روز شاهد افتخارآفرینی‌های بیشتری در این رشته ورزشی باشیم.

گفتنی است، این پیروزی همچنین نمایانگر تلاش و پشتکار کشتی‌گیران پیشکسوت استان است که با وجود سال‌ها تجربه و سابقه در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، همچنان درخششی کم‌نظیر دارند و نشان می‌دهند که ورزش کشتی در گلستان همچنان پتانسیل‌های بالایی برای پیشرفت و توسعه دارد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.