1403-07-14 11:24
34
0
91634
توسط مردم گلستان انجام شد؛

استقبال از نایب‌ قهرمان مسابقات ووشو جهان

مراسم استقبال از سروش حاجی مشهدی، نایب قهرمان مسابقات ووشو جوانان جهان، با حضور مقصودلو، معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، و جمعی از مسئولین و ورزشکاران برجسته، در گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، مراسم استقبال از سروش حاجی مشهدی، نایب قهرمان مسابقات ووشو جوانان جهان، با حضور مقصودلو، معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، و جمعی از مسئولین و ورزشکاران برجسته، در گرگان برگزار شد.

در این مراسم که فضایی پرشور و با احساسات وصف‌ناپذیر برگزار شد، تربتی‌نژاد، رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان، جهانشاهی، رئیس هیئت ووشو استان گلستان، و دیگر مقامات ورزشی حضور داشتند.

این مراسم با هدف تجلیل از تلاش‌های سروش حاجی مشهدی، ووشوکار شایسته گرگانی، برگزار شد که در مسابقات قهرمانی ووشو جوانان جهان که اخیراً در کشور برونئی برگزار گردید، در وزن ۷۰- کیلوگرم با نمایش درخشان خود موفق به کسب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی شد.

سروش حاجی مشهدی با تلاش و پشتکار خود توانست با عبور از حریفان قدرتمند به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند و با عملکردی استثنایی توجه علاقه‌مندان و کارشناسان این رشته ورزشی را به خود جلب کند. این موفقیت بزرگ نه تنها افتخاری برای استان گلستان بلکه برای کشور ایران نیز به شمار می‌آید.

حاضران در این مراسم، ضمن ابراز خوشحالی از این دستاورد، تاکید کردند که چنین موفقیت‌هایی نشان‌دهنده عزم و اراده قوی جوانان ورزشکار ایران است و باید بیش از پیش از آن‌ها حمایت شود تا در عرصه‌های بین‌المللی بدرخشند. سروش حاجی مشهدی نیز در سخنان کوتاهی از تمام کسانی که از او حمایت کردند قدردانی کرد و وعده داد که با تمرینات بیشتر و تلاش مداوم، به دنبال کسب افتخارات بیشتر برای ایران خواهد بود.

این مراسم با عکس‌برداری‌های یادگاری، اهدا هدایای تقدیری به این ووشوکار موفق و صحبت‌هایی از سوی مسئولین درباره برنامه‌های آینده ورزش ووشو در استان گلستان به پایان رسید.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.