1403-06-26 12:30
153
0
91405
در یک بازی نزدیک انجام شد؛

پیروزی هیجان‌انگیز تیم بسکتبال گرگان در لیگ جوانان

تیم خانه بسکتبال گرگان در یکی از دیدارهای حساس لیگ جوانان پسران کشور، با نتیجه ۸۵ بر ۸۳ موفق شد تیم قدرتمند گلنور شهر قدس را در حضور هوادارانش شکست دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، تیم خانه بسکتبال گرگان در یکی از دیدارهای حساس و پرهیجان لیگ جوانان پسران کشور، موفق شد روز شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ با پیروزی نزدیک و نفس‌گیر ۸۵ بر ۸۳ در برابر تیم گلنور شهر قدس به برتری برسد. این مسابقه که در خانه بسکتبال گرگان و در حضور هواداران پرشور این تیم برگزار شد، یکی از رقابت‌های کلیدی این فصل بود.

تیم گلنور شهر قدس که با ترکیبی از بازیکنان ملی‌پوش جوانان ایران پا به میدان گذاشته بود، از همان ابتدا با بازی هجومی و فشرده خود تلاش کرد کنترل بازی را در دست بگیرد. بازیکنان این تیم با حملات سریع و دفاع محکم خود، فشار زیادی به تیم گرگان وارد کردند. با این حال، شاگردان محسن کردجزی، سرمربی تیم گرگان، با ارائه یک نمایش هماهنگ و منسجم، موفق شدند در لحظات حساس و تعیین‌کننده، به ویژه در دقایق پایانی بازی، ورق را به نفع خود برگردانند.

درخشش بازیکنان جوان و باانگیزه گرگان در این دیدار چشم‌گیر بود. بازیکنان این تیم با روحیه جنگندگی بالا و بازی تیمی موفق شدند نقاط ضعف تیم حریف را شناسایی و از آن بهره‌برداری کنند. این پیروزی نه تنها به لحاظ امتیازی، بلکه از لحاظ روانی نیز برای تیم گرگان بسیار ارزشمند بود؛ چرا که آن‌ها موفق شدند تیمی قدرتمند با بازیکنان ملی‌پوش را در خانه خودشان شکست دهند.

اکنون تیم گرگان با انگیزه بیشتر و با روحیه‌ای بالا آماده می‌شود تا در روزهای آینده در ادامه این مسابقات، به مصاف سایر رقبا برود. این دیدارها نیز در خانه بسکتبال گرگان برگزار خواهد شد و قرار است از فردا و پس‌فردا از ساعت ۱۷ آغاز شود. تیم گرگان امیدوار است با تکیه بر عملکرد خوب خود در این مسابقه و حمایت هوادارانش، به نتایج موفقیت‌آمیز بیشتری دست پیدا کند و مسیر خود را به سمت مراحل بالاتر هموار کند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.