1403-06-16 07:15
208
0
91299
در مسابقات قهرمانی آسیا؛

بوکسور گلستانی برنز خود را قطعی کرد

امیرمحمد‌ رستم‌پور مشت‌زن نوجوان گلستانی در قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا که در امارت در حال برگزاری است؛مدال برنز را قطعی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، امیرمحمد رستم‌پور، مشت‌زن نوجوان گلستانی که در وزن ۶۶ کیلوگرم در مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا که در العین امارات برگزار می‌شود، شرکت کرده است، درخشش قابل توجهی داشته است. وی در نخستین مبارزه خود موفق شد حریف قدرتمند چینی به نام جین‌لیو را با ضربات قاطع خود ناک‌اوت کند و به مرحله بعدی صعود کند. 

در دومین دیدار خود که روز گذشته برگزار شد، رستم‌پور با مهارتی مثال‌زدنی توانست باتولگا از مغولستان را در یک مبارزه نفس‌گیر شکست دهد و به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها راه یابد. این پیروزی، ضمن تضمین حضور وی در جمع چهار نفر برتر، مدال برنز او را قطعی کرد. 

این مشت‌زن پرتوان گلستانی، امروز جمعه باید در رقابتی حساس و سرنوشت‌ساز برای رسیدن به فینال، با حریف قرقیزستانی خود به نام آرواز به روی رینگ برود. این دیدار از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که رستم‌پور می‌تواند با پیروزی در آن، علاوه بر رسیدن به فینال و کسب مدال طلا، افتخار دیگری برای ورزش استان گلستان و کشور ایران رقم بزند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.