1403-06-01 11:28
206
0
91140
تیم ملی برای رقابت‌های قهرمانی جهان اماده می‌شود؛

حضور تکواندوکار گلستانی در اردوی تیم ملی

صبا بیکی، تکواندوکار باشگاه المپیک گرگان، خود را برای رقابت‌های قهرمانی جهان که به‌زودی در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان دختر در استان مازندران با حضور پرافتخار تکواندوکاران برتر از سراسر کشور در حال برگزاری است. این اردو که تحت نظارت فاطمه صفرپور، سرمربی نام‌آشنای تیم ملی، و مربیان کارآزموده‌ای چون گیتا ویسی و مریم حجتی انجام می‌شود، باهدف آماده‌سازی هر چه بهتر ورزشکاران برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی طراحی شده است.

در این میان، صبا بیکی، تکواندوکار شایسته و بااستعداد باشگاه المپیک گرگان، با حضوری پررنگ در این اردو خود را برای رقابت‌های قهرمانی جهان که به‌زودی در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد، آماده می‌کند. این ورزشکار جوان که از استعداد و پتانسیل بالایی برخوردار است، با تلاش و پشتکار فراوان به دنبال کسب افتخاری دیگر برای استان گلستان و کشور عزیزمان ایران است.

لازم به ذکر است که حضور در این اردوی ملی، فرصت بسیار مناسبی برای بیکی و سایر تکواندوکاران نوجوان است تا تحت‌نظر کادر فنی مجرب، نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کرده و با آمادگی کامل وارد میادین جهانی شوند. تلاش و انگیزه بالای این نوجوانان، نویدبخش آینده‌ای درخشان برای تکواندوی ایران خواهد بود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.