1403-03-22 07:59
446
0
90323
جدال سرنوشت‌ساز؛

بمب پیروزی شهرداری گرگان در دیدار هیروشیما می‌ترکد؟

شهرداری گرگان که در دومین گام از لیگ قهرمانان آسیا در برابر پایتاجایا اندونزی شکست‌خورده در آخرین دیدار مرحله گروهی برای صعود به پیروزی در برابر هیروشیما دراگون فلایز ژاپن نیاز دارد.

 به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ شهرداری گرگان در دومین دیدار خود از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در برابر تیم پلیتاجایا اندونزی نتیجه بازی را واگذار کرد.

گرچه در کوارتر نخست شهرداری گرگان توانسته بود با پیروزی زمین‌ بازی را ترک کند؛ اما رفته‌رفته شهرداری گرگان نتیجه و ابتکار عمل بازی را به تیم اندونزی واگذار کرد و شاید یکی از دلایل آن فشردگی بازی‌ها و خستگی تیم شهرداری گرگان باشد.

پیش‌ از این مسابقات شهرداری گرگان در فینال با تیم طبیعت دیدار کرده بود و در کمتر از چهار روز شهرداری گرگان سه بازی مهم و سرنوشت‌ساز را انجام داده و این مسئله باعث خستگی بازیکنان این تیم شده است.

حالا شهرداری گرگان که در دومین گام از لیگ قهرمانان آسیا در برابر پایتاجایا اندونزی شکست‌خورده در آخرین دیدار مرحله گروهی برای صعود به پیروزی در برابر هیروشیما دراگون فلایز ژاپن نیاز دارد.

گرگانی‌ها که به‌ عنوان تنها نماینده ایران در این دوره از مسابقات حضور دارند امیدوارند که شهرداری بتواند در یکی از سکوهای مسابقات بایستد و این مسئله دور از انتظار نیست.

شاگردان مصطفی هاشمی دیدار برابر تیم اندونزی را با ترکیب ارسلان کاظمی، سالار منجی، سینا واحدی، ویل چری و جوزف مایکل یانگ بازی کردند.

دیدار هیروشیما دراگون فلایز ژاپن با شهرداری گرگان امروز در ساعت ۱۵برگزار می‌شود.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.