1403-03-20 05:19
331
0
90312
با برد در مقابل حریف؛

گام قدرتمندانه شهرداری گرگان در مسابقات آسیایی

شهرداری گرگان با قدرت به مرحله نهایی قهرمانی باشگاه‌های آسیا گام گذاشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»در بازی نخست از دور مقدماتی مرحله نهایی این رقابت‌ها، تیم شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۱۰۲ بر ۷۸ تیم کی‌سی‌سی کره جنوبی را شکست دهد. این دیدار در ساعت ۱۵ عصر امروز در سالن الشباب الاهلی دبی امارات برگزار شد.

شاگردان مصطفی هاشمی، که نماینده کشورمان در این مسابقات هستند، عملکردی درخشان از خود نشان دادند. بازیکنانی چون ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، و دایموند لیویس استون نقش مهمی در این پیروزی ایفا کردند.

شهرداری گرگان در مراحل قبلی این رقابت‌ها نیز به نتایج قابل توجهی دست یافته بود، از جمله پیروزی مقابل تیم تامیل نادو هند با نتیجه ۱۰۴ بر ۹۱ و همچنین برتری ۹۳ بر ۷۹ برابر الکاظمه کویت.

در بازی مقابل تامیل نادو، تیم شهرداری گرگان با نمایش بی‌نقص در تمام کوارترها و با نتیجه ۱۰۴ بر ۹۱ به پیروزی رسید.

این تیم با ترکیب اصلی شامل ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سینا واحدی، ویل چری و دایموند لیویس استون به میدان رفت و توانست با قدرت از سد حریف هندی خود عبور کند.

در بازی دیگر نیز شهرداری گرگان با نتیجه ۹۳ بر ۷۹ تیم الکاظمه کویت را شکست داد، که نشان از آمادگی و هماهنگی بالای تیم دارد

این نتایج نشان می‌دهد که تیم شهرداری گرگان با آمادگی کامل به مصاف حریفان خود رفته و به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این دوره از مسابقات مطرح است.

حضور بازیکنان کلیدی و استراتژی‌های هوشمندانه کادر فنی به رهبری مصطفی هاشمی، باعث شده تا شهرداری گرگان به یکی از تیم‌های قدرتمند این دوره از مسابقات تبدیل شود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.