1402-05-14 09:02
479
0
85954
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تاکید کرد؛

درخشش در مسابقات آسیایی گروی جذب بازیکن ملی پوش

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: برای حضور قوی‌تر در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا، قبل از اعزام تیم ملی به مسابقات دوستانه و جام جهانی، با چند بازیکن ملی‌پوش قرارداد امضا خواهیم کرد.


به گزارش گلستان ما؛ سیدمصطفی هاشمی اظهار کرد: مذاکره با بازیکن مدنظر در پست‌های مختلف آغاز شده تا بتوانیم قبل از اعزام تیم ملی، با آنان قرارداد ببندیم.

وی بیان کرد: در پست یک (گارد راس) یک بازیکن خارجی جذب خواهیم کرد و برای مدیریت هزینه‌ها در پُست پنج (سِنتر) به جای یک بازیکن خارجی از شروع فصل، ۲ بازیکن داخلی را به خدمت خواهیم گرفت که بازیکن خارجی دوم برای این پست را بهمن ماه به تیم اضافه می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در سه پست دیگر (۲، سه و چهار) بازیکن موردنظر شناسایی شده و در حال رایزینی با آنان هستیم و طی روزهای آینده اسامی آنان اعلام خواهد شد.

هاشمی افزود: «محمد جمشیدی» از بازیکنان خوب کشور است که باید تکلیف خود را برای ماندن در ایران یا خارج کشور مشخص کند که بعد ما بتوانیم در خصوص جذب او تصمیم‌گیری کنیم.

وی با بیان این که تکرار قهرمانی برای چهارمین سال متوالی پس از «مهران شاهین‌طبع» و «مهران حاتمی» آرزوی هواداران و مردم این شهر است که برعهده من گذاشته شده، افزود: مهمتر از این قهرمانی، کسب قهرمانی در مسابقات آسیایی است که برنامه‌ها و اهداف خود در تیم امسال گرگان را برای رسیدن به آن هدف گذاشته‌ام.

وی تصریح کرد: رسیدن به آن قهرمانی بعد از سه سال قهرمانی در ایران، حق مردم گرگان است و امیدوارم بتوانم دیدگاه خود را به مربیان جوان این شهر و استان که بخواهند بازیکنان مستعد را پرورش دهند، منتقل کنم تا آنان نیز بر روی تیم‌های پایه به عنوان پشتیبان تیم اصلی گرگان کار کنند.

هاشمی گفت: هر کاری که به نفع این تیم باشد را با رویکرد و نگاه استفاده از نیروی بومی انجام می‌دهم، اما تفکر من و اولویتم استفاده از نیروی بومی نیست، باید ببینم چه چیزی باعث موفقیت تیم می‌شود و آن کار را برای رسیدن به نقطه هدف انجام خواهم داد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اضافه کرد: اگر احساس کنم جالی خالی در کادر دارم که نمی‌توانم از نیروی بومی استفاده کنم، مربی گلستانی می‌آورم اما معتقدم همه ایرانی هستیم و در تیم‌های ایرانی به عنوان نمایندگان ایران در رقابت‌های برون‌مرزی بومی و غیربومی واژه‌ای بی‌معنا و بیگانه است.

وی تاکید کرد: برای موفقیت در هر مسابقه‌ای به خصوص مسابقات آسیایی، بازیکنان ابزار اصلی هستند و ما تنها آنها را مدیریت می‌کنیم که اصول یک تیم حرفه‌ای، استفاده از بازیکنان حرفه‌ای و توانمند است.

وی یادآور شد: اگر بتوانیم در مسیر انتخاب بازیکن درست عمل کنیم و پیش از اعزام به مسابقات تیم ملی، مذاکرات و قراردادهای خود با بازیکنان مورد نظر را نهایی کنیم، دچار مشکل نخواهیم شد و بعد از انتخاب پنج بازیکن اصلی به سراغ سایر گزینه‌ها می‌رویم.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در سه فصل متوالی لیگ برتر بسکتبال به مقام قهرمانی دست یافته است و نماینده ایران در جام باشگاه‌های غرب آسیا است./ ایرنا

انتهای خبر/4202

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.