1402-03-23 10:26
1249
0
85338
تنها برای هواداران به میدان برو؛

بازی حیثیتی شهرداری گرگان با شباب الاهلی امارات

آخرین دیدار مرحله نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا شاید مرهمی بر غم هوادارانی باشد که شهرداری گرگان را برای قهرمانی در بازی‌های آسیایی بدرقه کردند.

گلستان ما-داود خاندوزی، شهرداری گرگان که مدعی قهرمانی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا بود  در این تورنمتر ضعیف ظاهر شد و امروز تنها برای هوادان به دنبال پیروزی برابر شباب الاهلی امارات است.

شکست در دو دیدار مرحله یک چهارم نهایی غرب آسیا برای نماینده ایران در برابر  نمایندگان کویت و قزاقستان تبعات سنگینی برای این تیم داشت.

در حالی که تیم شهرداری گرگان در سه فصل گذشته توانسته بود قهرمان سوپرلیگ ایران شود و از شهرداری گرگان به عنوان شانس نخست قهرمانی در سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا یاد می شد اما با وجود تجدید قوا و جذب بازیکنان خارجی این تیم نتوانست نتایج لازم از این مسابقات  کسب کند تا مورد هجمه انتقادات هواداران قرار گیرد.

بخشی از فلش این انتقادات به عملکرد مربیان و بازیکنان خارجی این تیم بود و در اظهار نظرهای مختلف هواداران آرزوهای خود را در آسیا نقش بر آب دیدند.

برخی از هواداران معتقد هستند که با بازیکنان موفقتی مثل پری‌پتی، جشمیدی، یخچالی باید برای فصل آینده در این تیم حفظ شوند ولی این تیم نیازمند پلایش و جذب چند بازیکن کلیدی برای فصل بعد است.

پری پتی که در اظهار نظر مختلف علاقمندی برای ماندن در تیم شهرداری را اعلام کرده با نشر مطلبی در فضای مجازی بیان کرده  این پایانی نبود که انتظار داشتیم و از هواداران تیم قدردانی کرده است و البته این پست باعث گمان زنی هایی در بین هواداران برای جدایی این بازیکن از تیم شهرداری گرگان شده است.

برخی هواداران انتقاد دارند که باید کادرسازی برای این تیم صورت بگیرد و چرا باید بازیکنان گرگانی در تیمی مثل کاله بازی کنند و تیم شهرداری گرگان باید به جوانان هم فرصت بدهد.

برخی از انتقادات هواداران به سمت سرمربی این تیم است که بیان می کنند در بازی های آسیایی نتوانسته از ظرفیت بازیکنان آنگونه که باید استفاده کند و این در حالی بود که شاهین طبع از بازیکنان جوان و ذخیره هم بهترین بازیکن در زمین می ساخت.

آخرین دیدار مرحله نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا شاید بتواند مرهمی بر غم هوادارانی باشد که شهرداری گرگان را برای پیروزی در بازیهای آسیایی بدرقه کرده بودند.

البته نباید از یاد ببریم که این نخستین تجربه شهرداری گرگان در بازیهای آسیایی است و هواداران امید دارند در دوره بعدی این تیم در حد و اندازه قهرمان سوپرلیگ ایران ظاهر شود.

انتهای خبر/4202

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.