1402-03-20 07:26
686
0
85290
شهرداری گرگان با شکست آغاز کرد؛

عقاب‌های گرگانی اسیر در تور سوپرلیگ غرب آسیا

نخستین گام از مرحله یک چهارم نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا را شهرداری گرگان با شکست در برابر کویت کلاب آغاز کرد.

به گزارش گلستان ما، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله یک چهارم نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا، شامگاه روز جمعه به مصاف کویت کلاب رفت و نتیجه را واگذار کرد.

این بازی که در سالن شیخ سعید بن مکتوب شهر دوبی برگزار شد و شهرداری در پایان کوارتر چهارم با نتیجه 95 بر 85 مغلوب کویت کلاب شد.

این شکست در حالی بود که شهرداری گرگان در کوارتر نخست توانسته بود با نتیجه 36 بر 31 تیم برتر میدان باشد و نیمه نخست مسابقه را با نتیجه 42 بر 41 پیروز به رخت کن برود.

اما در نیمه دوم این تیم کویت بود که توانست رفته رفته سوار بازی شود و در نهایت این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

این شکست در حالی رقم خورد که تیم شهرداری گرگان که تقریبا دو هفته قبل برای سومین فصل متوالی قهرمانی سوپر لیگ ایران شده بود  با در اختیار داشتن ستاره‌های چون «پری پتی» آمریکایی، «آنتاناس اودراس» لیتوانیایی و ملی پوشانی چون محمد جمشیدی، بهنام یخچالی، سجاد پذیرفته و رسول مظفری، یکی از جدی‌ترین شانس‌ها برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات به شمار می‌رفت.

این تیم اخیرا با «جاستین الکساندر آلستون» آمریکایی ۲۸ ساله قرارداد بسته است تا با سه بازیکن خارجی به مصاف حریفان آسیایی برود اما در نخستین بازی آلستون از آمادگی لازم  دور بود و در حد انتظار ظاهر نشد.

مرحله نخست سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو لیگ مجزا در دو منطقه آسیای غربی پیگیری شد و نهایتا از هر لیگ ۳ تیم (مجموعا ۶ تیم) به مرحله نهایی مسابقات  راه پیدا می‌کنند..

این مرحله با حضور ۸ تیم پیگیری خواهد شد که در کنار ۶ تیم صعود کرده از دو لیگ فوق، قهرمان لیگ‌های قزاقستان (بی‌سی آستانه)  و هند (چنای هیت) نیز حضور دارند. این مرحله در دو گروه ۴ تیمی پیگیری می‌شود.

شهرداری گرگان درگروه B این مسابقات و با تیم های  بی.سی آستانه قزاقستان، کویت کلاب، شباب الاهلی هم گروه است.

انتهای خبر/4202

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.