1401-12-21 22:06
836
0
84044
سرمربی تیم پاس گرگان:

هیچ‌کسی تصور نمی‌کرد پاس با این بضاعت موفق شود

سرمربی تیم پاس گرگان گفت: با بضاعت مالی که تیم پاس داشت و هزینه‌های تیمداری‌هایی که در لیگ شاهد بودیم کسی تصور نمی‌کرد تیم پاس موفق به کسب چنین نتیجه‌ای شود.

عیسی سنگدوینی با حضور در تحریریه پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما در خصوص عملکرد تیم پاس گرگان گفت: در لیگ دسته دوم کشور توانست تیم پاس قهرمان شد و در 21 بازی 21 برد داشت و پس از آن در دو سال حضور در لیگ برتر توانستیم شگفتی ساز باشیم و در سال نخست به مقام پنجم در لیگ برسیم و در سال دوم نیز در بین چهار تیم نهایی حضور داشتیم و توانستیم به مقام سوم در لیگ برتر والیبال برسیم.

 

سرمربی تیم پاس گرگان ادامه داد: پاس گرگان تیمی بود که با کمترین بضاعت وارد لیگ شده و توانسته این موفقیت ها را کسب کند، تیم هایی با هزینه های 15 تا 35 میلیاردی در لیگ برتر والیبال نتوانستند موفقیت کسب کنند و حتی به دسته پایین‌تر سقوط کردند و این مقام برای تیم پاس بسیار ارزشمند بود و کسی تصور نمی‌کرد با این بضاعت مالی تیم پاس چنین موفقیتی را کسب کند.

 

سنگدوینی بیان کرد: همدلی و نظم در کار رمز موفقیت ما بود و این کار سختی بود که با این بضاعت بتوانیم چنین افتخارآفرینی کنیم، در مدت یک ماهی که در تهران مستقر بودیم همه تیم ها در هتل المپیک اقامت داشتند و این مسئله از نظر ذهنی برای بازیکنان ما چالشی بود که چرا نمی توانیم در هتل المپیک مستقر باشیم، برخی بازیکنان تیم‌ها برای صعود به چهار تیم پاداش 100 میلیون تومانی دریافت کردند و این در حالی بود که پاداش های بازیکنان ما خیلی ناچیز بود.

 

وی افزود: کمک و یاری خدای متعال و حمایت مسئولان که در چنین شرایطی از تیم حمایت کردند تشکر می‌کنم، والیبال گنبدکاووس نیز به عنوان مهد والیبال کشور است و همه تلاش ما را می کنیم که والیبال گنبدکاووس را به عنوان یک چشمه خروشان نگهداری کنیم و به نظر من بحث والیبال گنبدکاووس و ارومیه جدا از لیگ است و مهد والیبال ایران به شمار می روند و این دو استان نقش عمده ای را در والیبال ایران داشتند.

 

این مقام مسئول بیان کرد: برای حفظ تیم پاس در جرائد تاکید کرد که مسئولان امر از استاندار و نمایندگان مجلس و مدیرکل محترم که دبیر حوزه ورزش استان به شمار می رود باید دغدغه مند باشند و اگر این تیم حمایت نشود دچار چالش بزرگی می شویم.

 

سنگدوینی خاطرنشان کرد: برای فصل بعد باید به دنبال حامی مالی باشیم که بتوانیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم، قهرمانی شاید با جذب اعتبارات راحت تر باشد ولی حفظ آن کار سختی است که باید با حضور مسئولان استان رقم بخورد.

 

وی ابراز داشت: چرا از کار بزرگ تیم پاس که مورد توجه بسیاری از رسانه ها و فضای مجازی قرار گرفته از سوی مسئولان استان استقبال نمی شود و ما باید از این اتفاقات بزرگ که در استان برای نخستین بار رقم خورده حمایت کنیم.

 

این مقام مسئول به اتمام خدمت سربازی بازیکن محبوب تیم پاس گرگان اسماعیلی نژاد اشاره کرد و گفت: از مسئولان انتظامی که از تیم پاس حمایت کردند که این سرمایه ملی حفظ شود قدردانی می کنم، اسماعیلی نژاد سرمایه ملی است و می تواند کمک کند که به جذب بازیکنان دیگر در این تیم کمک کند و حفظ این تیم می تواند چنین سرمایه‌هایی را به والیبال کشور معرفی کند.

 

سنگدوینی خاطرنشان کرد: ما در حوزه لیگ درسطح استان و در بخش آقایان و بانوان 14 تیم در سطح کشور داشتیم و این میزان تیم داری در استان بی نظیر بود و از اعضای شورای شهر، شهردار و مسئولان مالی شهرداری که در زمانی که این تیم نیاز به حفظ روحیه داشت نسبت به تزریق اعتبارات لازم اتفاق افتاد و پیروزی ما در برابر هورسان رامسر این اقدام نقش به سزایی داشت قدردانی می‌کنیم.

 

وی بیان کرد: انتظار ما این است که شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان از رشته های ورزشی حمایت کنند، تیم پاس گرگان همچون بسکتبال تماشاگر خوبی داشت و اگر بازی های نیمه نهایی در گرگان برگزار می شد قطعا با استقبال پرشور تماشاگران رو به رو می شد.

 

سرمربی تیم پاس گرگان ابراز داشت: ما باید از طریق ورزش به نشاط اجتماعی جوانان کمک کنیم و قطعا با ظرفیت و بضاعت استان می تواند با حمایت شورای شهر و شهرداری بیش از 20 کاپ در لیگ‌های مختلف کشور بدست بیاوریم.

 

سنگدوینی تاکید کرد: وضعیت مالی تیم پاس گرگان در لیگ برتر اصلا خوب نبوده و بیان هزینه ای که انجام شده شاید درست نباشد ولی برای فصل بعدی باید بین 10 تا 15 میلیارد تومان نیاز مالی داریم ولی تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده و این مسئله مستلزم حمایت مسئولان استاندار و نمایندگان استان باشیم.

 

وی گفت: انتظار این می رفت که کادر فنی تیم پاس که 100 درصد استانی بودند و 6 بازی کن تیم پاس از گلستان بود و توانستند با این تیم چنین موفقیتی را کسب کنند توجه می‌شد ولی لین اتفاق نیفتاد.

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.