1401-12-14 07:52
530
0
83870
تیم بسکتبال شهرداری گرگان بر ذوب آهن اصفهان غلبه کرد؛

برد ثانیه آخری تیم بسکتبال شهرداری گرگان برابر ذوب آهن اصفهان

تیم بسکتبال مردان شهرداری گرگان در یک بازی نزدیک، پر التهاب و پر برخورد توانست در واپسین ثانیه ها ذوب آهن اصفهان را با اختلاف دو امتیاز شکست دهد.

روز شنبه لیگ برتر بسکتبال مردان کشور پس از وقفه بدلیل اردوی آماده سازی تیم ملی درحالی به کار خود ادامه داد که تیم شهرداری گرگان در خانه پذیرای ذوب آهن اصفهان بود.

در کوارتر ابتدایی تیم شهرداری گرگان که با ترکیب ابتدایی پری پتی، محمد جمشیدی، بهنام یخچالی، سجاد پذیرفته و آنتاناس آدراس به میدان رفته بود بازی برتر خود را به حریف اصفهانی دیکته کرد و با نتیجه ۲۳ بر ۱۴ به استقبال وقت دوم بازی رفت.

اما در کوارتر دوم تیم ذوب آهن اصفهان که با ترکیب اولیه ارسلان کاظمی، فرید اصلانی، سجاد مشایخی، امیرعلی قلی زاده و آرمان زنگنه در میدان حاضر شده بود نبض بازی را در دست گرفت و با کم کردن فاصله امتیازی ۳۸ بر ۳۷ و تنها با یک اختلاف درحالی در وقت دوم شکست را پذیرفت که بهنام یخچالی یکی از مهم‌ترین بازیکنان شهردری گرگان با خطای شدید بازیکن ذوب آهن مصدوم و از ادامه بازی باز ماند.

تماشاگران گرگانی که با ذوق و شوق فراوان و یکصدا تیم خود را تشویق می کردند در وقت سوم شاهد بازی پر اشتباه بازیکنان شهرداری یودند و از دست دادن امتیازات متعدد زیر سبد باعث شد این وقت بازی با نتیجه ۵۸ بر ۵۷ به سود میهمان اصفهانی خاتمه یابد.

بازی سریع بازیکنان اصفهان و از طرف دیگر از دست دادن امتیازات یکی پس از دیگری وقت چهارم را پر التهاب کرده بود به‌طوری که در میانه های این وقت درگیری فیزیکی بین بازیکنان دو تیم تنش در میان تماشاگران را به اوج خود رساند.

درحالی که ذوب آهن اصفهان هفت امتیاز از میزبان پیش افتاده بود بازیکنان شهرداری گرگان با ارائه یک بازی تیمی اختلاف را یکی پس از دیگری کم کردند و در نهایت در فاصله سه ثانیه مانده به اتمام بازی با پرتاب سه امتیازی رسول مظفری سالن غرق از شور و نشاط شد.

بازیکنان ذوب آهن اصفهان که تلاش داشتند در آخرین ثانیه ها برتری از دست رفته خود را بازپس گیرند به لطف سوت پایان بازی متحمل شکست با اختلاف دو امتیاز و نتیجه ۸۲ بر ۸۰ شدند.

با پایان بازی و حرکات زننده و غیر ورزشی بازیکنان ذوب آهن تماشاگران به میدان آمدند که با حضور به موقع پلیس و هدایت بازیکنان و کادر فنی تیم ذوب آهن اصفهان به رختکن از یک اتفاق جلوگیری شد.

محمد جمشیدی کاپیتان تیم شهرداری گرگان با کسب ۳۵ امتیاز و تاثیر در ۱۷ امتیاز بازیکن برتر زمین و تیم گرگان شد و از تیم ذوب آهن نیز ارسلان کاظمی با کسب ۱۵ متیاز و تاثیر در ۲۰ امتیاز بازیکن برتر تیم خود شد.

این بازی با قضاوت هادی سالم، سروش خادم الحسینی و روزبه کلاهدوز بترتیب بعنوان سرداور و دو کمک داور همراه بود.

شهرداری گرگان با این پیروزی مقابل مدعی دیگر قهرمانی در جایگاه نخست خود در جدول رده بندی تثبیت شد./ ایرنا

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.