1401-09-23 19:05
637
0
82628

آخرین جزییات اعزام تیم شهرداری گرگان به مسابقات غرب آسیا/ آکادمی بسکتبال برای جوانان گرگانی ایجاد می شود

رییس هیئت اجرایی تیم شهرداری گرگان گفت: با پیگیری های صورت گرفته بنا شد از این هفته ۲۰۰ هوادار برای بازی حاضر شوند اما این هفته به احتمال فراوان رقیب ما در گرگان حاضر نخواهد شد اما عدم میزبانی در بازی های غرب آسیا به علت ایرادات فنی نماینده فیبا نسبت به سالن ورزشی گرگان داشت.

به گزارش گلستان ما، کریم علمی ظهر امروز در نشست خبری اعزام تیم بسکتبال شهرداری گرگان به مسابقات قهرمانی غرب آسیا اظهار کرد:  علاوه بر حوزه ورزشی مطابق ماموریت خود در زمینه فرهنگی و اجتماعی کار خوبی انجام داده ایم.

 رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان با بیان اینکه ۱۴خانه فرهنگ فعال در سطح شهر گرگان در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: به دلیل کرونا در سال های گذشته مسابقات آموزشگاه ها فعالیتی نداشت اما سال جاری مسابقات آموزشگاه ها برای ۲۸رشته در زمینه آقایان و بانوان برگزار شد.

وی افزود: در ۱۳ محله سطح شهر تصمیم گرفته شد مدارس را تجهیز کنیم تا آخر هفته در اختیار شهروندان قرار بگیرد اگر بتوانیم برای دبستان ها برنامه داشته باشیم ذهن جوان را می توانیم به سوی مثبتی هدایت کنیم.

علمی یادآورشد: ۳۰ آذر در لبنان مسابقه حساسی خواهیم داشت و در این بین جای صداو سیما خالی است و می تواند این آورده را اطلاع رسانی مناسبی کند.


حسین رضاییان نیز در ادامه این نشست خبری ابراز کرد: در حمایت از بسکتبال وجهه اجتماعی این رشته را در نظر می گیریم چرا که جوانان تمایل بسیاری به این تیم دارند.

رییس هیئت اجرایی تیم شهرداری گرگان بیان کرد: به جهت هزینه های بسیار سنگین تیم داری با چالش های سنگین همراه بود که با پیگیری ها مصوب شد تا تیم به صورت حرفه ای مدیریت شود چرا که با چالش های بسیار زیادی در اعتبارات رو به رو هستیم و سعی داریم در مسابقات آسیایی هزینه با اسپانسر باشد و شهرداری هزینه اضافه ای نکند.

وی متذکر شد: متاسفانه خیلی از دستگاه ها بابت خدماتی که باید ارائه دهند از ما طلب وجه می کند صدا و سیما باید بدون هزینه پخش بازی ها را  انجام دهد اما بازهم تقاضای وجه مالی می کند.

رضاییان تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته بنا شد از این هفته ۲۰۰ هوادار برای بازی حاضر شوند اما این هفته به احتمال فراوان رقیب ما در گرگان حاضر نخواهد شد اما عدم میزبانی در بازی های غرب آسیا به علت ایرادات فنی نماینده فیبا نسبت به سالن ورزشی گرگان داشت.
 
رییس اجرایی شهرداری گرگان گفت: سال جاری ایجاد آکادمی یکی از برنامه ریزی های اصلی ما شد و با برنامه ریزی های صورت گرفته یکی از سالن های گرگان را به آکادمی بسکتبال اختصاص دهیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.