1400-11-10 08:52
1288
0
78375
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبر داد؛

کاهش تعداد بیمه شدگان ورزشی به دلیل کرونا در گلستان

برزمینی گفت: قبل از کرونا ۶۰ هزار نفر بیمه شده ورزشی داشتیم و به دلیل تعطیلی اماکن ورزشی این آمار کمتر شد و از زمان بازگشایی شدن اماکن ورزشی ۳۵ هزار نفر بیمه شده ورزشی داریم.

قاسم برزمینی در گفتگو با گلستان ما گفت: 6نفر از ورزشکارانی که مقام های نخست تا سوم المپیک، پارالمپیک و آسیایی داشتند جذب دستگاه های اجرایی شدند و در تلاش برای اشتغال دیگر قهرمانان ورزش استان هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: قبل از کرونا ۶۰ هزار نفر بیمه شده ورزشی داشتیم و به دلیل تعطیلی اماکن ورزشی این آمار کمتر شد و از زمان بازگشایی شدن اماکن ورزشی ۳۵ هزار نفر بیمه شده ورزشی داریم.

برزمینی بیان کرد: 208 اماکن ورزشی دولتی داریم که براساس کمیسیون ماده پنج باید از طریق مزایده به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار کنیم.

وی افزود: قبل از شیوع ویروس کرونا یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان درآمد این اماکن داشتیم که ۷۰ درصد این اعتبار در اختیار شهرستان ها قرار می گرفت.

این مقام مسئول ابراز داشت: در سال گذشته با توجه به اینکه چند ماه اماکن  ورزشی ما باز بود ۵۰۰ میلیون تومان درآمد داشتیم و از مهر ماه بک میلیارد تومان درآمد کسب کردیم.

برزمینی متذکر شد: 300 مکان خصوصی در سطح استان داریم و چهار میلیارددتومان از شیوع ویروس کرونا خسارت دیدند و  حدود سه میلیارد تومان به این فعالان ورزشی تسهیلات کرونا ارائه شده است.

وی گفت: تسهیلات جوانان باید در اختیار زوجین قرار دهند، در ستاد ساماندهی نیز جلسه تخصصی با بانک ها داشته باشیم و با سرپرستی بانک ها یک نشست تخصصی برگزار می شود  و در این حوزه مشکلی به ما گزارش نشده است و اگر چنین گزارشی داشته باشیم با  بانک مربوطه نشستی را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.