1399-10-22 12:29
1163
0
72588
سرمربی تیم شهرداری گرگان؛

هنوز با شرایط ایده آل فاصله داریم/ جزو بهترین تیم ها از نظر حرفه ای گری هستیم

شاهین طبع با اشاره به اهمیت بازی های دور حذفی، گفت: برای رسیدن به هر هدفی باید ابزار فراهم باشد این یک کار جمعی است و تاکنون از نظر حرفه ای گری نیز جزو بهترین تیم ها بوده ایم.

به گزارش گلستان ما، مهران شاهین طبع در گفت و گو تلویزیونی در خصوص وضعیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان، اظهار کرد: موفقیت تیم شهرداری گرگان نتیجه کار جمعی وپیگیری های شهردار گرگان و اعضای شورای شهر است که برای ارتقا تیم زحمات زیادی کشیدند.

سرمربی تیم شهرداری گرگان با بیان اینکه تیم ظرفیت فنی بالاتری دارد، خاطرنشان کرد: با انجام بازی های بیش تر به شرایط بهتری می رسیم هنوز با شرایط آخر سال گذشته فاصله داریم.

وی افزود: بازی آبادان بازی مهمی بود و باید تیم ما سنجیده می شد، امیدوارم در دور برگشت بهتر بازی کنیم چرا که هنوز چیزی تمام نشده و باید بهتر باشیم.

شاهین طبع با اشاره به اهمیت بازی های دور حذفی، ابراز کرد: برای رسیدن به هر هدفی باید ابزار فراهم باشد این یک کار جمعی است و تاکنون از نظر حرفه ای گری نیز جزو بهترین تیم ها بوده ایم.

سرمربی شهرداری گرگان یادآورشد: مسوولان با حضور در قبل بازی آبادان انگیزه خوبی دادند و باید دست به دست هم دهیم تا به هدف خود نزدیک شویم و امیدوارم بتوانیم به جایگاهی که لیاقت آن را داریم برسیم.

وی گفت: اگر در بالای جدول باشیم می توانیم شرایط بهتری را داشته باشیم و با شرایط بهتری راهی مرحله حذفی رقابت ها شویم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.