1399-09-01 07:47
1508
0
71678
معاون تربیت بدنی سپاه نینوا گلستان:

مسابقات ورزشی در هفته بسیج به صورت مجازی برگزار می شود

معاون تربیت بدنی سپاه نینوا گلستان از برگزاری مسابقات مجازی ورزشی در هفته بسیج به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ حسین کامرانی با گرامیداشت هفته بسیج در گفتگویی اظهار کرد: هر ساله در ایام گرامیداشت هفته بسیج مسابقات فراوانی در عرصه قهرمانی و همگانی برگزار می شد اما امسال شیوع ویروس منحوس کرونا بسیاری از برنامه ها را تغییر داده است.

معاون تربیت بدنی سپاه نینوا گلستان ادامه داد: امسال با توجه به شیوع کرونا برنامه های ورزشی در قالب متفاوتی برگزار می شود و مسابقات ورزشی در فضای مجازی برگزار در حال پیگیری است.

وی به چگونگی برگزاری مسابقات ورزشی در ایام کرونایی در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: مسابقات ورزشی در سه رشته تکواندو، کاراته و ووشو از حدود هفت روز گذشته برگزار شده و ورزشکاران در فرم کاتا در منزل از خود فیلم تهیه می کنند و فیلم های ارسالی توسط هیئت داوری ارزیابی شده و نفرات اول تا سوم معرفی و تقدیر خواهند شد.

کامرانی با بیان اینکه برگزیدگان مسابقات ورزشی برای شرکت در مسابقات کشوری معرفی خواهند شد، خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات در سراسر کشور  به صورت مجازی در حال انجام است.

معاون تربیت بدنی سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: سازوکارهای لازم برای انجام مسابقات در بخش هنرهای فردی در هنرهای رزمی در حال انجام است تا در دهه مبارک فجر برگزار شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : شبستان

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.