1399-07-26 10:46
1397
0
71059

تفاهم‌نامه همکاری شهرداری گرگان و فدراسیون ورزش‌های همگانی امضا شد

در راستای طرح ملی شهر فعال و توسعه ورزش‌های همگانی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین شهرداری گرگان و فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور منعقد شد.

به گزارش گلستان ما، در راستای طرح ملی شهر فعال و توسعه ورزش‌های همگانی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین شهرداری گرگان و فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور منعقد شد.

این تفاهم‌نامه همکاری با حضور دکتر ملایی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان، دکتر دادبود شهردار، دکتر رضایی مشاور امور بانوان و خانواده شهردار، ناصر گرزین نایب رئیس شورای اسلامی شهر، الهه غیناقی رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان و جمعی از مدیران شهرداری در سالن اندیشه شهرداری گرگان به امضا رسید.

در مقدمه این تفاهم‌نامه که در ۵ ماده تهیه شده آمده است:

با استعانت از خداوند متعال و در راستای تحقق بخشیدن به اهداف برنامه ششم توسعه کشور و با عنایت به بسترهای مناسب شهرداری در توسعه ورزش همگانی، با نگاهی عدالت محور و تاثیرگذار در خصوص اهمیت و ضرورت توجه به ایجاد شور و نشاط و شکوفایی ابعاد معنوی، جسمانی، عاطفی، عقلانی و اجتماعی تمامی اقشار جامعه، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین شهرداری گرگان و فدراسیون ورزش‌های همگانی در راستای تحقق شهر فعال منعقد شده و انشاءالله زمینه فعال سازی همه ظرفیت‌ها و همگانی شدن ورزش در کشور را فراهم خواهد کرد.

عبدالرضا دادبود شهردار گرگان در دیدار با رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور، امضای تفاهمنامه با این فدراسیون ورزشی را «مهم» و «مفید» خواند و از آمادگی کامل دستگاه شهرداری گرگان برای اجرای مفاد این تفاهم نامه سخن گفت.

دادبود توجه به ورزش همگانی را «رسالت» و «اولویت» اصلی شهرداری گرگان عنوان کرد و این نهاد مدیریت شهری را مرجع توسعه و گسترش ورزش همگانی و محلات برشمرد.

به گفته دادبود، تعداد اسباب و وسایل ورزشی عمومی و پارکی طی دوسال اخیر به دو برابر افزایش یافته و با راه اندازی خانه ورزش و تفریحات سالم، دو پیست دوچرخه سواری، ساخت سالن های ورزشی به صورت مستقل و مشترک و همچنین برگزاری همایش های بزرگ پیاده روی، شهرداری گرگان توجه ویژه ای به ورزش شهروندی و همگانی داشته است.

وی همچنین از توجه ویژه به ورزش بانوان شاغل سخن گفت و اظهار کرد: توجه به ورزش بانوان و اجرای برنامه ارزیابی ساختارقامتی ویژه بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی بالاخص شهرداری به طور خاص در دستور کار ما قرار دارد.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.