1399-04-11 19:09
2350
0
69237
معاون وزیر ورزش و‌جوانان در گرگان خبر داد :

خسارت شش هزار میلیاردی کرونا به ورزش کشور / مدیران کل استانها برای تحقق گام دوم انقلاب تلاش کنند

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان در سفر امروز خود به گلستان گفت : کرونا شش هزار میلیارد به حوزه ورزش خسارت زد.

به گزارش گلستان ما ؛ جمشید تقی زاده معاون حقوقی امور مجلس و استانهای وزارت ورزش و جوانان صبح امروز برای انجام چند دیدار و همچنین مراسم معارفه مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان به گلستان سفر کرد . 

تقی زاده در مراسم تودیع و معارفه اظهار داشت: با توجه به همسایگی گلستان با کشورهای همجوار این استان نیازمند روابط بین الملل و برون مرزی ورزشی به صورت جدی می باشد.

وی با اشاره به اینکه وزارت ورزش به استانها اهمیت زیادی می دهد گفت : رصد ابلاغات به استان ها و در پی آن تلاش برای تغییر وضع موجود و رسیدن به وضع مطلوب بسیار مورد تاکید وزارت ورزش و جوانان است.

معاون وزیر ورزش و‌جوانان خاطرنشان ساخت : در حال حاضر بیش از هر زمانی نیازمند ایجاد نشاط در جامعه هستیم و مدیران کل در استان ها بایستی از حواشی دور باشند .
 
تقی زاده اذعان کرد : مدیران کل استانها برای رسیدن به اهداف تببین شده گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری و وزارت ورزش و جوانان تلاش کنند.

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه کرونا 6 هزار میلیارد تومان به ورزش  کشور آسیب وارد کرد افزود: جامعه ورزش و جوانان در صدد است با انجام اقدامات پیش بینی شده این خسارات را جبران کند.

تقی زاده ادامه داد : با توجه به همسایگی گلستان با کشورهای همجوار این استان نیازمند روابط بین الملل و برون مرزی ورزشی به صورت جدی می باشد.

وی بیان کرد:استان گلستان با توجه به ظرفیت ها و توانمندی در برگزاری مسابقات بین المللی نشان داد که می تواند  با تاسیس دفتری به مرکزیت استان گلستان ، مسابقات بین المللی را بیش از پیش برگزار کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.