1398-08-01 11:20
2235
0
66022
دبیر سابق ورزشهای زورخانه ای گلستان :

اولین مدال طلای کشتی پهلوانی و زورخانه ای استان گلستان در زمان ما کسب شد

دبیر سابق هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان گلستان در واکنش به یک خبر پایگاه خبری گلستان ما گفت: اولین مدای طلای کشتی پهلوانی و زورخانه ای کشور برای استان گلستان در زمان ما توسط علی کمانگری کسب شد .

به گزارش گلستان ما ؛ فریدون توان دبیر سابق هیئت ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان گلستان صبح امروز چهارشنبه 1 آبان ماه در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری به یکی از اخبار این سایت واکنش نشان داد.

 

توان ضمن تشکر از عملکرد رسانه ای مناسب این پایگاه خبری گفت : خبری در خصوص انتقاد از هیئت ورزش های زورخانه ای استان خواندم که گفته بود رتبه استان گلستان در زمان سوخته سرایی و توان 20 بود و در زمان طهماسبی به 30 رسید .

 

وی عنوان کرد : باید خدمت این دوستان عرض کنم ابتدا باید ببینیم رتبه ما در کشور چند بود که در زمان ما ( توان و سخته سرایی) به 20 رسید و در این مورد باید بگویم که ما رتبه 31 را داشتیم که با تلاش و زحمت این رتبه را به 20 رساندیم .

 

توان بیان داشت : وانگهی در زمان ما اقدامات بسیار خوبی نظیر تکمیل مجتمع زورخانه ای پوریای ولی در گرگان ، احیا کشتی پهلوانی و زورخانه ای در بندرگز و آزادشهر صورت گرفت .

 

وی اضافه کرد : جالبتر اینکه اولین مدای طلای کشتی پهلوانی و زورخانه ای در استان گلستان در زمان ما توسط علی کمانگری گرفته شد و ما در رده تیمی در کشور جایگاه سوم را کسب کردیم .

 

این مدیر سابق استانداری اظهار داشت : در مسابقات پیشکسوتان کشتی پهلوانی و زورخانه ای ، استان گلستان رتبه چهارم ایران را کسب کرد .

 

توان یادآور شد : بهتر است در هنگام بیان برخی موارد جانب انصاف را رعایت کنیم .

 

انتهای پیام /

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.