1398-02-05 06:04
1610
0
62788
سردار دست از گلزنی برنمی‌دارد؛

نمایش خیره کننده آزمون در راه قهرمانی زنیت

زنیت سنت‌پترزبورگ در شب گلزنی ستاره ایرانی خود به برتری برابر دینامو مسکو رسید و یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ورزش سه، در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که مثل دیدارهای اخیرش سردار آزمون را در ترکیب و در کنار آرتم ژیوبا در خط حمله داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه شب در استادیوم گازپروم آرنا میزبان تیم رده دوازدهمی دینامو مسکو بود.

نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اما زنیت سنت‌پترزبورگ که با حمایت تماشاگران‌اش حملات زیادی تدارک دیده بود، در دقیقه ۶۰ روی ارسال یوری ژیرکوف از جناح چپ زمین و ضربه سر آرتم ژیوبا، مهاجم ملی پوش روسی قفل دروازه دینامو مسکو را شکست.

برتری زنیت سنت‌پترزبورگ پس از این گل همچنان ادامه پیدا کرد و آنها در دقیقه ۶۶ روی یک حمله همه جانبه و پُر تعداد که سردار آزمون با حرکت سریع از میانه زمین آغاز کرده بود، روی ارسال پای راست ریگونی و پاس ژیوبا با ضربه سر به مقابل دروازه خالی دینامو مسکو، با ضربه تمام کننده ستاره ایرانی خود به گل دوم دست پیدا کرد.

سردار آزمون که موفق به زدن دهمین گل فصل خود شده و به رده دوم برترین گلزنان فصل لیگ برتر روسیه صعود کرده بود، پس از گلزنی برابر دینامو مسکو آسیب دید و در دقیقه ۷۶ به‌عنوان دومین تعویضی زنیت سنت‌ترزبورگ جای خود را به هرنانی داد.

زنیت سنت‌پترزبورگ که در هفت دیدار اخیرش دو تساوی و پنج پیروزی داشت، مقابل دینامو مسکو نیز موفق به ادامه این روند درخشان شد و با حفظ روند شکست‌ناپذیری، با نتیجه ۲ بر صفر به برتری دست یافت تا ۵۴ امتیازی شود و همچنان صدرنشین جدول لیگ برتر روسیه بماند.

یاران آزمون در حالی مقابل دینامو مسکو به پیروزی رسیدند که با این برد فاصله ۹ امتیازی خود با تیم رده دومی لوکوموتیو مسکو را در فاصله پنج هفته تا پایان فصل حفظ کردند تا با این شرایط تنها نیاز به ۷ امتیاز برای قهرمانی داشته باشند.

سردار آزمون، ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ که پس از پیوستن به این تیم در لیگ اروپا ۳ گل به ثمر رسانده بود، برابر دینامو مسکو موفق شد ششمین گل خود در هشتمین بازی لیگ برتر روسیه را برای تیمش بزند تا با این عملکرد درخشان تنها دو گل با صدر جدول گلزنان فاصله پیدا کند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.