1397-09-22 17:28
1900
0
59510
مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان:

تکمیل مجموعه سوارکاری آق‌قلا به کمک‌های استانی و دولتی نیاز دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با تاکید بر اهمیت تکمیل مجموعه سوارکاری آق‌قلا، گفت: برای تکمیل مجموعه سوارکاری شهرستان آق قلا به کمک‌های استانی و دولتی نیاز است.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم، بهمن طیبی صبح امروز در حاشیه بازدید از مجموعه سوارکاری آق‌قلا اظهار داشت: سوارکاری استان گلستان پایتخت سوارکاری کشور شناخته می‌شود اما برای تکمیل مجموعه سوارکاری آق‌قلا به کمک‌های دولتی نیاز است.

وی تصریح کرد: استان گلستان 3 مجموعه سوارکاری دارد که مجموعه سوارکاری گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن است که تماشاگران زیادی در ایام بازی‌ها به این مجموعه‌ها می‌آیند.

مدیر کل ورزش وجوانان استان گلستان تاکید کرد: با انتخاب آقای موحد به عنوان مسئول مجموعه سوارکاری آق‌قلا تحول و اتفاقات عمرانی خوبی اتفاق افتاد اما این مجموعه نیاز به کارهای بیشتری دارد.

طیبی با اشاره به رضایت مردم از این مجموعه خاطرنشان کرد: برای اجرای فاز دوم این مجموعه نیاز است از محل  اعتبارات دولتی برای ساخت سکوی تماشاگران اقدام شود تا شاهد حضور تماشاگران بیشتری در این مجموعه باشیم.

مدیر کل ورزش وجوانان استان گلستان اظهار داشت: این کار از  طریق استانداری، سازمان توسعه و تجهیز اماکن ورزشی که این مجموعه در تملک آن است و ورزش وجوانان استان گلستان پیگیر موضوع هستیم تا بتوانیم این ورزش را در این منطقه بیش از بیش رشد دهیم.

هفته پایانی و قهرمانی مسابقات کورس پاییزه کشور در آق‌قلا امروز در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.