1394-09-07 16:55
1495
0
23580
کبیر در گفتگو با گلستان ما :

نیروی زمینی را می بردیم الان درصدر جدول بودیم / عدنان دورقی جزو بهترینهای نیم فصل بود

سرمربی سابق تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به عملکرد خوب بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری در نیم فصل گفت: عدنان دورقی جزو بهترین های نیم فصل بود.

اسدالله کبیر امشب(شنبه 7 آذرماه ) در گفتگو با خبرنگار گلستان ما  اظهار کرد: برای تیم هایی چون شهرداری گرگان همیشه زمان می برد تا راه افتاده و به یک انسجام تیمی برسند .

کبیر افزود: تیم بسکتبال شهرداری گرگان در بازیهای اواخر نیم فصل بعد از بازی با دانشگاه آزاد منسجم تر شد ،  در حالیکه در بازی با دانشگاه آزاد 16 امتیاز عقب بود اما با ارائه یک بازی طوفانی توانستیم این تیم قدرتمند را شکست دهیم و این آغاز موفقیتهای ما بود.

وی با اشاره به جایگاه چهارمی تیم شهرداری گرگان در پایان نیم فصل اذعان کرد: فکر می کنم رتبه خوبی است و اگر حتی می توانستیم نیروی زمینی را شکست دهیم و با دقت بیشتری در آن بازی عمل می کردیم الان درصدر جدول حضور داشتیم .

عضو شورای شهر گرگان تصریح کرد: سطح تیم ها و بازیکنان خیلی بهم نزدیک است بطوریکه شش تیم در یک سطح قرار دارند و معتقدم در این مرحله امتیازهای خوبی جمع کردیم و ان شاء الله در مرحله بعد نیز بتوانیم خوب ظاهر شویم .

اسدالله کبیر که با خبرنگار گلستان ما گفتگو می کرد یادآور شد: باید سعی کنیم که در جمع 4 تیم بالای جدول قرار بگیریم و باید امتیازهای خوبی جمع کنیم تا در دیدارهای پلی آف میزبان باشیم.

وی با اشاره به شور و شعف تماشاگران گرگانی افزود: وقتی 120 نفر با هزینه شخصی و در حالیکه شهرداری فقط یک کمک جزئی کرد برای دیدن بازی این تیم به مشهد می روند نشان می دهد که این ورزش در روح و پوست این مردم حضور دارد.

کبیر در جواب این سوال که بهترین های شهرداری گرگان در نیم فصل چه کسانی بودند افزود: عدنان دورقی خیلی خوب بازی کرد ، همچنین بابک نظافت و بنی کوچویی هم خوب بودند .

وی در جوای سوال خبرنگار ما در خصوص عملکرد رایان ریچارد افزود: او بازیکن خوبی است اما عموما در پست خودش بازی نمی کند ، او بازیکن توامندی است اگر در پست خودش بازی کند اما در نیم فصل از او بصورت تلفیقی در پست 3 و 5 استفاده شد و معتقدم اگر در پست خودش باشد بهتر نتیجه می گیریم.

کبیر در پاسخ به نمره ای که به کادر فنی می دهد تصریح کرد: نتایج تیم نشان می دهد که کادر فنی تیم شهرداری گرگان نیز نمره خوبی گرفته است .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.