1394-09-03 17:32
2724
0
23492

معرفی نفرات برتر مسابقات «دارت» کانون شهید بهشتی علی آباد کتول

نفرات برتر مسابقات دارت دانش آموزان و نونهالان مهد های کودک و مدارس پیش دبستانی شهرستان علی آباد کتول مشخص شدند.

به گزارش گلستان ما، اولین دوره مسابقات دارت دانش آموزان و نونهالان مهدهای کودک و مدارس پیش دبستانی در دو بخش پسران و دختران در محل کانون شهید بهشتی شهرستان علی آباد کتول وابسته به آمورش و پرورش برگزار گردید و نفرات برتر جهت شرکت در مسابقات منطقه ای مشخص شدند.

در بخش پسران، آقایان امیر پارسا نیکبخت از «مدرسه غیر انتفاعی علامه مجلسی» با کسب 270 امتیاز صاحب عنوان نخست شد؛ پویان فندرسکی از «مدرسه غیر انتفاعی علامه مجلسی» با کسب 250 امتیاز دوم، امیر علی اسفند یاری از «مهد کودک گلدسته های امید» با کسب 210 امتیاز و محمد حاج سعیدی از «موسسه قرآنی جامعه القران» با کسب 200 امتیاز رتبه های سوم و چهارم این مسابقات را از آن خود کردند.

در بخش دختران نیز خانم ها مهدیه دنکوب با کسب 110 امتیاز، مهیا قدیمی با کسب 90 امتیاز و کیمیا دنکوب با کسب 20 امتیاز هر سه از «مدرسه غیر انتفاعی اختران» حائز رتبه های اول تا سوم شدند. اسراء کبیری و محمد جواد کبیری نیز به عنوان خردسال ترین شرکت کنندگان این بازیها شناخته شدند.

امید کبیری کارشناس کانون شهید بهشتی هدف از برگزاری چنین مسابقاتی را آشنایی بیشتر بچه ها با فضا و فعالیت های کانون، تقویت روحیه نشاط و سرزندگی و آشنایی با رشته های مختلف ورزشی عنوان کرد. ایشان در ادامه از برگزاری مسابقات گل کوچک ویژه دانش آموزان دوره پیش دبستانی و ابتدایی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: «افزایش بازی های رایانه ای در سطح جامعه باعث شده تا بیشتر بچه ها به انجام ورزش و تفریحات در فضای خارج از خانه رغبت کمتری نشان دهند. قصد داریم در آینده نزدیک با برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، علمی و هنری علاوه بر کشف استعداد های بچه ها، نشاط و پویایی را نیز در دانش آموزان افزایش دهیم.»

ابراهیم خوری مدیر مدرسه غیر انتفاعی علامه مجلسی نیز ضمن اظهار رضایت از برگزاری چنین مسابقاتی گفت: «برگزاری این مسابقات باعث افزایش رویحه بچه ها شده و علاوه بر بالا رفتن اعتماد به نفس باعث افزایش روحیه نشاط و بالندگی در بچه ها می شود.»

در پایان این دوره از رقابت ها از نفرات برتر با اهدای مدال، لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد و هدایایی نیز به رسم یادبود به آنها اهدا شد. 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.