1394-06-04 06:30
2150
4
19532
اسكندري در جمع خبرنگاران عنوان كرد:

هيئت كونگ فو جزء 3 هيئت برتر استان خواهد شد / كونگ فو نماينده رزم هنر ايران زمين است

رئيس هيئت كونگ فو استان گلستان گفت: كونگ فو در ايران نماينده هنر رزم مردم خطه هاي مختلف ايران زمين است و با تركيب اين هنر هاي رزم در كشور شكل گرفته است.

به گزارش گلستان ما ؛ حميد رضا اسكندري رئيس هيئت كونگ فو و هنر هاي رزمي استان گلستان در نشست خبري با خبرنگاران در گرگان اظهاركرد: با همكاري هيئت رئيسه و همكاران در هيئت كونگ فو برنامه ريزي مناسب شده انگيزه كونگ فو كاران را مجدد بازگردانيم و از تمام ظرفيت هاي كونگ فو در استان به خوبي استفاده نمائيم.

وي ادامه داد: يكي از اقداماتي كه در استان گلستان انجام داده ايم برگزاري ليگ استاني نوجوانان و جوانان است كه با اين كار مي توان ظرفيت استان و همچنين نقاط قوت و ضعف موجود به درستي بررسي و در صورت وجود نقص آن ها را برطرف نمائيم.

اسكندري در ادامه افزود: پس از گذشت 3 سال اولين مدال كشوري توسط يكي از ورزشكاران استان به دست آمد تا نشان دهيم استان ظرفيت توسعه ورزش كونگ فرو را دارد.

رئيس هيئت كونگ فو و هنر هاي رزمي استان گلستان تصريح كرد : تمام تلاش خود را براي ارتقاء سطح كونگ فو در استان انجام خواهيم داد و در همين راستا اقداماتي را همچون انتخاب بهترين مربيان براي تيم استان و همچنين استفاده از روانشناسي ورزشي كه يكي از نياز هاي اين ورزش است را در دستور كار داريم.

وي با بيان اينكه در خواست برگزاري دوره هاي آموزشي داوري و مربيگري و ارتقاء شال بند مشكي تا دان چهار را به فدراسيون ارسال كرده ايم ، گفت : با همكاري فدراسيون توانستيم ورودي بانوان را بدون ورودي وارد مسابقات ليگ كشور نمائيم تا كمكي در جهت ارتقاء اين ورزش در استان انجام داده باشيم.

اسكندري در ادامه خاطرنشان كرد: همه كميته هاي هيئت بايد براي ارتقاء ورزش استان فعاليت نمايند و تنها با رشد همه كميته ها ، هيئت مي توان به نقطه اوج برسد.

وي با اشاره به اينكه 15سبك با يك هزار و 500 رزمي كار در كونگ فو استان فعاليت مي كنند ، اذعان داشت : كونگ فو در ايران نماينده هنر رزم مردم خطه هاي مختلف ايران زمين است و با تركيب اين هنر هاي رزم در كشور شكل گرفته است.

رئيس هيئت كونگ فو و هنر هاي رزمي گلستان يكي از مهمترين نياز هاي اين رشته رزمي را سالن اختصاصي تمرين دانست و گفت : مسئولين ورزش استان با نگاه مناسب و مساعدتي كه به ورزش دارند مي توانند سالني را براي تمرين رزمي كاران اختصاص دهند تا تمرينات مستمر رزمي كاران و كاهش هزينه ها باعث شود در آينده بتواند در مسابقات براي استان افتخار آفرين باشند.

وي در ادامه افزود: تمركز هيئت كونگ فو بر روي قهرماني در مسابقات كشوري ، آسياييي و بين المللي است و قهرمان پروري يكي از مهمترين اولويت هاي ماست.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی

احسنت بر این مدیریت و تدبیر بله باید هم با و جود یک همجنس از خود بچهای کونگ فو پیشرفت احساس بشه،تو این 3 ، 4 ماهه ای که آقای اسکندری سکان کنگ فو استان رو بدست گرفتند یک همدلی و همزبانی خاصی بین تمامی اعضای هیات در تمامی شهرستانها و همچنین مسئولین کمیته ها شکل گرفته ،واقعا زحمات ایشان و کل گروه هیات استان مثال زدنیست در انتها برای پیشرفت کونگ فو استان دعا میکنم و از انعکاس اخبار کونگ فو استان از مدیریت سایت گلستان ما و روابط عمومی جوان و توانمند آقای شعبانی تشکر مینمایم.

0
0
پاسخ
1394-06-04 06:14
یونسی

ضمن عرض تبریک به استاد اسکندری برای شما آرزوی سلامتی وبهروزی دارم در پناه حق پیروز باشید

0
0
پاسخ
1394-06-04 07:12
خ ا

با عرض تبریک به استاد اسکندری از تلاش و پشتکار شما بسیار سپاسگزاریم.امیدواریم همیشه در پناه ایزد منان در تمامی مراحل کاری و زندگی موفق و موید باشید و شاهد موفقیت روز افزون و مدال آوری رزمی کاران کونگ فو استان باشیم .

0
0
پاسخ
1394-06-04 09:32
فرزند کونگ فو

با سلام .ضمن عرض تقدیر و تشکر بجهت حضور جامعه رسانه در نشست خبری هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان گلستان،از ریاست محترم هیئت جناب آقای اسکندری و کادر اجرایی هیئت آقایان مرگدری-کریم آبادی-خانم ریاحی و... که در پیشبرد اهداف هیئت زحمات بی شائبه ای را متحمل می گردند کمال تشکر و قدردانی را داریم و امید داریم با یاری و کمک آحاد کونگ فو کاران استان به سرمنزل مقصود دست یابیم.

0
0
پاسخ
1394-06-06 08:54

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.