1394-06-03 04:58
2101
0
19475

سقوط اتکا به لیگ دسته سه فوتبال؛ شایعه یا واقعیت؟/ مدیرعامل اتکا: سخنان بهروان را تکذیب می کنم!

در شرایطی که تیم اتکا گلستان بی سر و صدا تمرینات خود را برای حضور آبرومند در لیگ دسته دو فوتبال کشور دنبال می کند، مسئول کمیته مسابقات لیگ فدراسیون فوتبال خبری را اعلام کرده که شوک تازه ای به فوتبال گلستان وارد می کند.

به گزارش گلستان مابه نقل از اسپورت گلستان، غلامرضا بهروان در لابلای سخنان مفصل خود درباره لیگ های کشور گریزی به تنها نماینده فوتبال استان زد و از سقوط اتکا به لیگ دسته سه کشور خبر داد.

به گفته وی، «با توجه به تصمیماتی که از سوی ریاست محترم مجمع سازمان لیگ و با توجه به آیین نامه‌های موجود، تیم اتکا گلستان به دلیل اینکه در نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته اول فصل 94-93 از لیگ کنار کشید و لیگ را زیر سوال برد و به آن خدشه وارد کرد و همچنین حقوق تیم‌های گروه ب را پایمال کرد، به دو دسته پایین‌تر یعنی لیگ دسته سوم سقوط داده شد و از حضور آن در جام حذفی نیز جلوگیری شد»

این سخنان درحالی از سوی بهروان گفته شده که کمیته مسابقات سازمان لیگ پیشتر از حضور اتکا در لیگ دسته دو کشور خبر داده بود. هرچند که اظهارات بهروان مطابق با قوانین بوده اما سازمان لیگ با ابلاغ نامه ای به هیات فوتبال گلستان از بلامانع بودن شرکت تیم اتکا در لیگ دو کشور سخن گفته بود.

در همین ارتباط سیدفاضل بینا مدیرعامل تیم اتکا در گفتگو با اسپورت گلستان این موضوع را تکذیب کرد و گفت: « بنده امروز در فدراسیون فوتبال بودم و با مسئولان صحبت کرده ام و نمی دانم که چرا بهروان این سخنان را مطرح کرده است؟ وی زیاد در جریان امورات لیگ دو قرار ندارد.»

بینا همچنین درباره اینکه بهروان گفته از حضور اتکا در جام حذفی جلوگیری شده اظهار کرد: «چنین چیزی صحت ندارد و ما خودمان انصراف داده ایم چون کارت بازیکنان صادر نشده بود. شما می توانید نامه فدراسیون درباره بلامانع بودن شرکت تیم اتکا در جام حذفی را که در هیات فوتبال موجود است مشاهده کنید.»

گفتنی است، قرعه کشی رقابت های لیگ دو 15 شهریور انجام می شود و نماینده اتکا در آن جلسه شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.