1394-06-02 09:15
3884
0
19444
امید گلستان بی رحمانه می تازد:

دربی گلستان با پیروزی قاطع امید گلستان پایان یافت / پرسپولیس گرگان هم حریف شاگردان تجری نشد

هفته دوم لیگ برتر فوتبال استان با برگزاری چند بازی پیگیری شد که در مهمترین بازی این هفته که به دربی گرگان و استان گلستان معروف است ، تیم فوتبال امید گلستان موفق شد با نتیجه 6 بر یک تیم پرسپولیس گرگان را شکست دهد.

به گزارش گلستان ما ؛ در این مسابقه که عصر روز گذشته یعنی یکشنبه اول شهریور ماه در استادیوم آزادی گرگان و به قضاوت آقای معقولی برگزار شد ، تیم امید گلستان سه گل در نیمه اول و سه گل هم در نیمه دوم درون دروازه پرسپولیس جای داد .

فرزاد آرمند دو گل ، رامین رضوی پور دو گل ، امین جهانشانی دو گل و در مجموع شش گل این بازی را به ثمر رساندند .

تیم فوتبال امید گلستان که این روزها مثل شیر می تازد و گویا هیچ تیمی جلودار آن نیست در هفته گذشته نیز 8 بر یک شاهین بندرگز را بدرقه کرد و بنظر می رسد شاگردان حاج وحید تجری در این فصل مشکلی برای صعود به زیرگروه کشور نداشته باشند.

تیم فوتبال امید گلستان در این بازی با ترکیب : علی حسن پور – نوذر صحنه – رامین رضوی پور – رامین عرب -  امیر صمدی – حمید ماه پیکر -  بهنام قورچای –  بلال میرزاعلی – امین جهانشاهی – فرزاد آرمند – محمد غفاری به میدان آمد و پوریا خاکی ، محمد اسلامی و طه ملایی نیز ذخیره های این تیم بودند.

photo 2015-08-24 13-29-50

امید گلستان با 14 گل زده و دو گل خورده فعلا در صدر جدول لیگ برتر استان جا خوش کرده و پنجشنبه این هفته در شهرستان کلاله به مصاف نماینده این شهر می رود .

بنظر می رسد انسجام تیمی امید گلستان به عالی ترین درجه خود رسیده و هارمونی لازم بین مسئولان این باشگاه اعم از حاج وحید تجری مالک ، ابوالفضل تجری مدیر عامل ، سید مصطفی حسینی قائم مقام ، حاج عباس صفرخوانی رئیس هیئت مدیره و مهرداد دادور سرپرست این تیم باعث شده تا این تیم به لحاظ امکانات هیچ مشکلی برای پیشرفت نداشته باشد.

امیدواریم به هر حال با رویش چنین تیم هایی شاهد رویش فوتبال در استان گلستان و شکوفایی استعدادهای درخشان و  نهایتا حضور تیمی از استان در لیگ برتر کشور باشیم .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.