1394-05-06 16:59
4223
0
18165
مسابقات ووشو گلستان با معرفی افراد برتر در گالیکش به پایان رسید؛

گالیکش با کسب 8 مدال، قهرمان مسابقات انتخابی ووشو نوجوانان گلستان شد

دبیر هیئت ووشو شهرستان گالیکش از پایان رقابت‌های انتخابی ووشو انتخابی تیم نوجوانان گلستان با معرفی افراد برتر خبر داد.

به گزارش گلستان ما، محمد طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: مسابقات انتخابی نوجوانان ووشو استان گلستان در بخش آقایان به میزبانی شهرستان گالیکش در سالن شهدا این شهر برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات ۵۰ ورزشکار در قالب 8 تیم شرکت داشتند.

وی افزود: کمیته فنی پس از بررسی و تحلیل ورزشکاران برتر، در پایان ۶ مبارز از اوزان این رده را به‌عنوان تیم منتخب استان گلستان انتخاب کرد.

وی خاطرنشان کرد: افراد منتخب با نظر کمیته فنی به مسابقات کشوری دامغان که از ۲۱ تا ۲۳ مردادماه برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

وی به بیان اسامی افراد برتر پرداخت و گفت: علی اشکی از گالیکش در وزن منهای ۲۸ کیلوگرم، امیرحسین عرب از گالیکش در وزن منهای ۳۴ کیلوگرم، امیرحسین ملکان از گالیکش در وزن منهای 43 کیلوگرم، مهران تاش پور از گنبد در وزن منهای ۴۰ کیلوگرم، امیرحسین کاویان در وزن منهای ۴۶ کیلوگرم، علیرضا قزاق از گرگان در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم و علیرضا آسمانی از گرگان در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم، افراد برتر اوزان 7 گانه را تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان ساخت: ابوبکر مهرمش در وزن منهای 28 کیلوگرم، ابراهیم کمال پور در وزن منهای 37 کیلوگرم از گالیکش به مقام دوم و پوریا رحمانی در وزن منهای 31 کیلوگرم و علیرضا سارانی در وزن منهای 34 کیلوگرم از گالیکش توانستند به مقام سومی مسابقات دست یابند.

به گفته دبیر هیئت ووشو شهرستان گالیکش، ۱۵ و ۱۶ مرداد نیز مسابقات قهرمانی جوانان استان در شهرستان مینودشت برگزار خواهد شد که افراد برتر در تاریخ سوم شهریور به مسابقات کشوری تهران اعزام می‌شوند.

ووشوکاران شهرستان گالیکش با اعتراض نسبت به عملکرد اداره ورزش و جوانان این شهرستان گفتند: اداره تربیت‌بدنی گالیکش به هیئت ووشو این شهرستان هیچ‌گونه کمکی برای برگزاری مسابقات نکرده.

این ورزشکاران گفتند: در تیرماه سال جاری سه دوره مسابقات آمادگی برای حضور در این مسابقات برگزار کردند که تربیت‌بدنی در این مسابقات نیز نقشی نداشته است.

nilkooh297 1

nilkooh297 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.