1394-04-11 11:58
2023
0
16996
مسئول روابط عمومی کمیته استعدادیابی والیبال استان مازندران؛

شهرستان کردکوی در ورزش والیبال حرفی برای گفتن دارد

شهرستان کردکوی می تواند با شناساندن استعدادهای خود در زمینه ورزش والیبال و فرا گرفتن آموزش های لازم حرفی برای گفتن داشته باشد.

به گزارش گلستان ما، مهندس علیرضا سلیمانی، مسئول روابط عمومی کمیته استعدادیابی والیبال استان مازندران، در گفتگو با خبرنگار رادکانا گفت: برای تقویت تیم‌ های والیبال و بهره‌ مندی از همه استعداد های شمال کشور طرح استعدادیابی انجام می شود و شهرستان کردکوی نیز می تواند با شناساندن استعدادهای خود در زمینه ورزش والیبال و فرا گرفتن آموزش های لازم حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی با اعلام حمایت از والیبال شهرستان کردکوی گفت: امیدواریم بتوانیم با حمایت خود زمینه حضور و درخشش جوانان علاقه مند به والیبال را در سطح ملی فراهم سازیم.

رئیس سابق هیئت والیبال شهر داودشت با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم ما برای توسعه والیبال راه اندازی دوره های آموزشی باحضور مربیان بومی در سطح شهرستان ها و بهره مندی از تمام ظرفیت های آن منطقه است، تأکید کرد: درصدد هستیم پس از راه اندازی دوره های آموزشی برای علاقه مندان به ورزش والیبال در شهرستان ها، دوره های آموزشی را برای مربیان برگزار کنیم و با شکل گیری تیم های پایه، پشتوانه خوبی برای تیم های بزرگسالان باشگاه مهیا سازیم.

سلیمانی ضمن ابراز خرسندی از پتانسیل موجود در کردکوی، پایگاه های اصلی پیشرفت در ورزش کشور را، باشگاه ها، آکادمی ها و برگزاری دوره های آموزشی عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی در هر منطقه ای فرصت خوبی است که در اختیار قشر پرتلاش و با انگیزه نوجوان و جوان گذاشته می شود، بر این اساس این قشر با ورزش والیبال بیشتر عجین می شوند.

دوره های آموزشی والیبال و استعدادیابی در شهرستان های شمال کشور برگزار می شود

مسئول روابط عمومی کمیته آموزش مازندران در ادامه درباره موضوع استعدادیابی در شهرستان ها هم افزود: یکی از کارهای دیگری که در بحث استعدادیابی مدنظر داریم توجه به شهرستان هاست که به کمیته استعدادیابی باشگاه کاله مازندران اعلام کردیم و قرار بر این شد در شهرستان های شمال کشور دوره های آموزشی برگزار شود و استعدادها را شناسایی کنند تا بتوانیم امکانات لازم را در اختیارشان قرار دهیم.

مسئول کانون استعدادیابی و آموزش سلیمانی آمل همچنین یادآور شد: اگر دوره های آموزشی در هر منطقه ای فعال باشد، طبعا می توانیم به آینده والیبال کشور امیدوار شویم و این اقدامی که هانی روشنبین، والیبالیست خوب و پرتلاش کردکوی با راه اندازی دوره آموزشی والیبال در این شهرستان انجام داده، کاری ارزشمند و قابل تقدیر است.

آلانیزور تیم کاله مازندران در بخشی دیگر از صحبت های خود درباره وضعیت کانون والیبال سلیمانی آمل گفت: این کانون چند سال قبل برای اینکه وضعیت والیبال شمال کشور را بهبود بخشد، تاسیس شد و وقتی وضعیت والیبال شما کشور را تحلیل کردیم متوجه شدیم که برای پیشرفت والیبال نیاز به برنامه بلند مدت و برگزاری دوره های آموزشی داریم.

مربی اسبق تیم پرسپولیس نور ادامه داد: براین اساس تصمیم گرفتیم در کنار تیم داری، کانون استعداد یابی سلیمانی را نیز با ماموریت پشتوانه سازی راه اندازی کنیم، تا به حدی برسیم که به اندازه کافی بازیکن بومی داشته باشیم و حتی به دیگر استان های کشور هم بازیکن صادر کنیم.

در دو، سه سال گذشته، قریب به 700 نفر به کانون استعدادیابی سلیمانی آمل معرفی شدند

مربی تیم نوجوانان و جوانان کاله مازندران با بیان اینکه کانون والیبال سلیمانی 3 سالن ورزشی با تمامی امکانات در شهرستان آمل در نظر گرفته که این ورزشکاران با حضور مربیان خوب استان، آموزش والیبال را فرا می گیرند، تصریح کرد: در دو، سه سال گذشته، قریب به 700 نفر به کانون استعداد یابی سلیمانی آمل معرفی شدند، که ما با حضور مربیان و کارشناسان این افراد را ارزشیابی کردیم و بعد از گذراندن 5 سطح در نهایت 11 بازیکن در سطح نوجوانان و جوانان و3 نفر نیز در سطح بزرگسالان به لیگ کشور معرفی شدند.

علیرضا سلیمانی در خاتمه خاطرنشان کرد: مهمترین هدف برگزاری دوره های آموزشی والیبال در شهرستان های مختلف، ایجاد شور و نشاط از طریق ورزش بین جوانان است که در این مدت، اقدامات قابل توجهی هم انجام شده است و امیدوارم که دست اندرکاران این امر هر روز وظیفه خود را بهتر از گذشته انجام دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.