1394-04-08 15:56
1565
0
16851
اصغر کیا:

ورزش امروز درآمد زایی ندارد / برای پیشرفت فوتبال گلستان باید هزینه کنیم / تیم فوتبال امید گلستان آینده خوبی دارد

پیشکوت فوتبال گلستان و سرپرست تیم فوتبال امید گلستان گفت: ورزش امروز درآمدزایی ندارد لذا تربیت جوانان ورزشکار و فوتبالیست کار دشواری است و نیاز به هزینه کردن دارد.

به گزارش گلستان ما ؛ اصغر کیا فوتبالیست پیشکسوت گلستانی و سرپرست تیم فوتبال امید گلستان در گفتگو با گلستان ما اظهار کرد: ورزش امروز ما در آمدزایی ندارد و بالعکس هزینه زاست و بخصوص در عرصه جوانان کار کردن و تربیت و پرورش آنها برای آینده کار دشواری است .

کیا با اشاره به اینکه 4 سال پشت سر هم سرپرست تیم فوتبال امید گلستان بودم تصریح کرد: ما باید آنچیزی که استحقاق شهرما گرگان در کشور است را محقق کنیم و این میسر نمی شود جز با تلاش و همدلی همه بازیکنان و مربیان تیم .

وی یادآور شد: حمایت مسئولین ورزش استان و اهالی فوتبال نیز می تواند در روند رو به رشد تیم موثر باشد.

این پیشکسوت قدیمی فوتبال گلستان اضافه کرد: حضور حاج وحید تجری به عنوان مالک باشگاه امید گلستان با این انرژی جوانی ، پشتکار و جدیت می تواند به رشد این تیم در مرحله های بعدی کمک کند.

اصغر کیا اعلام کرد: گلستان و گرگان استعدادهای خوبی در زمینه ورزش فوتبال دارد به شرطی که بتوانیم آنها را شناسایی کرده و با تمرینات مناسب آنها را با علم فوتبال روز آشنا کنیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: تیم فوتبال امید گلستان بتواند در عرصه جوانان و نوجوانان تیمداری قوی داشته باشد و در لیگ برتر کشوری نیز حضور یابد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.