1394-03-07 09:30
2150
0
15366
بهمن طیبی در گفتگو با گلستان ما:

دیدار خیرخواهانه فوتبال فردا در استادیوم کریم اباد برگزار می شود /حضور ستاره های فوتبال کشور در گرگان مشخص نیست

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان اینکه حضور ستاره ها در گرگان مشخص نیست گفت: بازی خیرخواهانه فوتبال بین پیشکسوتان گلستان و منتخبین فوتبال کشور فردا در گرگان برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ دکتر بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت : یکی از سازمانهای مردم نهاد یک بازی دوستانه بین تیم های فوتبال پیشکسوتان گلستان و منتخیبن فوتبال کشور به همراه برخی بازگران سینما برگزار می کند.

طیبی افزود: این بازی عصر فردا جمعه 8 خرداد ماه ساعت 17 عصر در استادیوم 15 هزار نفری کریم آباد گرگان برگزار می شود و علاقه مندان می توانند با تهیه بلیط خود را به این ورزشگاه برسانند.

وی با اشاره به اینکه در برخی اخبار از حضور ستاره هایی چون علی دایی ، خداداد عزیزی و علی رضا منصوریان نام برده شده تصریح کرد: متاسفانه تا قبل از قطعی شدن سفر این افراد این موضوع نباید رسانه ای می شد چرا که هنوز حضور این افراد در این بازی مشخص نیست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان با هماهنگی و نظارت خود کمک خواهد کرد تا این بازی خیرخواهانه که عواید آن صرف کارهای خیریه و بیماران سرطانی می شود ، با شکوه تر برگزار گردد.

بهمن طیبی تاکید کرد: حضور ستاره های فوتبال و انجام چنین بازیهایی می تواند بستر مناسبی برای تقویت پیوندهای فرهنگی و حس همبستگی در بین مردم ایجاد کند.

گفتنی است این بازی با هدف کمک به بیماران نیازمند استان گلستان با همکاری موسسه خیریه "من بهارم" برگزار می شود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.