1394-02-25 09:50
1752
0
14686
بهمن طیبی:

وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح ورزشگاه 5 هزار نفری گنبدکاووس به گلستان سفر می کند

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان از سفر وزیر ورزش برای افتتاح ورزشگاه 5 هزار نفری گنبد در هفته آینده خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛ بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در حاشیه جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان از سفر وزیر ورزش و جوانان به استان گلستان خبر داد.

وی در ادامه با بیان اینکه این سفر در روز دوشنبه هفته آینده انجام خواهد شد، افزود: سفر آقای گودرزی برای افتتاح استادیوم پنج هزار نفری گنبدکاووس انجام می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان خاطر نشان کرد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان، دیدار با استاندار گلستان، دیدار با جمعی از ورزشکاران و قهرمانان استان و همچنین جلسه با کارکنان اداره‌کل ورزش و جوانان و همچنین کارکنان این مجموعه در شهرستان‎های استان، بخشی از برنامه‎های این سفر است.

طیبی در خصوص برگزاری نشست خبری با وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: به دلیل کمبود زمان تا به این لحظه چنین برنامه‎ای در نظر گرفته نشده است اما سعی خواهیم کرد شرایطی فراهم شود که اصحاب رسانه موضوعات مورد نظر را مطرح و به پاسخ مناسب برسند.

وی در خصوص برگزاری نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: پس از سفر وزیر ورزش و جوانان حتما زمانی را در خدمت خبرنگاران خواهم بود.م

مشکل مجموعه ورزشی بندرگز را با جدیت پیگیری می‎کنم

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در خصوص وضعیت نامناسب مجموعه ورزشی امام رضا(ع) شهرستان بندرگز و وقوع چندین مرحله سرقت از اموال این مجموعه ورزشی که باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای تیم‎های ورزشی این شهرستان شده است، تصریح کرد: گزارشات متعددی از این مجموعه به دستم رسیده است که باید بازدید میدانی داشته باشم و تصمیم مناسب را بگیرم.

طیبی در پاسخ به این سئوال که در حال حاضر مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی در این مجموعه برگزار می‎شود و ممکن است این مشکلات باعث از بین رفتن میزبانی شهرستان بندرگز در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شود، تاکید کرد: حتما پس از سفر وزیر ورزش و جوانان به بندرگز خواهم رفت و موضوع را پیگیری می‎کنم.

وی در پایان متذکر شد: در حال حاضر هم با هماهنگی مدیر شهرستان سعی کردیم موضوع کنترل شود تا به طور کامل مسائل این مجموعه را بر طرف کنیم.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.