1393-11-20 19:26
2582
0
10260
پس از 5 روز رقابت نزدیک؛

گلستان قهرمان مسابقات ریتد استاندارد شطرنج کشورشد

رئیس هیات شطرنج گرگان، گفت: در پایان نخستین دوره مسابقات ریتد استاندارد شطرنج کشور که از 8 بهمن ماه در سالن هیات شطرنج شهرستان گرگان آغاز شده بود، شطرنج بازان استان گلستان به عنوان قهرمانی دست یافتند.

محمد خلیل پولاد، امروز در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار داشت: این دوره از مسابقات بدون محدویت سنی و به صورت آزاد بین 75 نفر شطرنج باز دارای ریتینگ کمتر از 2200 از سراسر کشور برگزار شد.

وی، با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات براساس قوانین فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) و در 9 دور برگزار شد، افزود: در پایان این مسابقات؛ شطرنج بازان استان گلستان در صدر جدول جای گرفتند.

به گفته ی پولاد، شطرنج بازان استان های، مازندران، سیستان و بلوچستان، تهران، گیلان و خراسان شمالی در رده های بعدی جدول این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

وی، با اشاره به اینکه مسابقات شطرنج ریتد استاندارد کشوری برای نخستین بار در گرگان برگزار شد، افزود: به نفرات برتر رده های سنی زیر 8 سال، زیر 10 سال، زیر 12 سال و زیر 14 سال جوایز نقدی و حکم قهرمانی اعطا شد.

مسئول برگزاری مسابقات، افزود: این مسابقات براساس قوانین فدراسیون جهانی شطرنج برگزار شد و "حمیدرضا جدیدی" از استان گیلان به عنوان سرداور و آقایان "رحمت روشنی"، "حسینعلی منوچهری" و "محمد کاظمی" به عنوان داور این دوره از مسابقات را قضاوت کردند.

گفتنی است؛ در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات، مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان، ژرهام مقصودلو دارنده عنوان قهرمانی جهان و روسای ادارات و هیات های ورزشی و جمعی از نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی نیز حضور داشتند.

01

02

03

04

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.