1401-05-06 13:30
656
0
80970
در همایش جهادگران تبیین مطرح شد؛

مبلغان لشکر ایمان راهبردی فرهنگی هستند/ حمایت اداره کل اوقاف گلستان از برنامه های مذهبی هیئت ها 

گرزین مبلغان را لشکر ایمان راهبردی فرهنگی دانست و گفت: هیچ بمب و موشکی نمی تواند جای تک تک شما را در عرصه تقابل بین حق و باطل بگیرد.

به گزارش گلستان ما ، حجت الاسلام عباسعلی گرزین پیش از ظهر امروز در همایش جهادگران تبلیغ که در مصلی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: پیروزی، پیش برد و رسیدن به قله های پیشرفت در کشور مرهون جهادگران عرصه تبیین و بصیرت آفرینی در بین مردم است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه با وجود اینکه کشورهای مستکبر بمباران رسانه ای را بر علیه اسلام انجام می دهند، خاطرنشان کرد: با این وجود رهبری اعتقاد دارد کاری مثل سخنرانی و منبر نمی توان انجام دهد چرا که بر شنونده اثر مستقیمی دارد.
 
وی افزود: به کوری چشم دشمن در طول تاریخ به اذن الهی یاران خداوند با وجود جمعیت کم پیروز شده اند و این همان خدایی است که با یک تار عنکبوت دین را حفظ و چهره حق را پیروز می گرداند باید بدانیم مهم ما هستیم که با باور به حضور حداکثری در کنار جبهه حق می توانیم کاری کنیم.

گرزین مبلغان را لشکر ایمان راهبردی فرهنگی دانست و عنوان کرد: هیچ بمب و موشکی نمی تواند جای تک تک شما را در عرصه تقابل بین حق و باطل بگیرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات با بیان اینکه در دهه محرم برای مبلغان در مسئله امید آفرینی ذیل جهاد تبیین مطالبی آماده شده، تصریح کرد: این فرهنگ را باید جا بندازیم همه مردم باید خود را موظف کنند که خود را به عنوان هفتاد و سومین بار بدانند.

حمایت اداره کل اوقاف گلستان از برنامه های مذهبی هیئت ها 

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد نیز در ادامه این همایش عنوان کرد: تکیه رهبری بر امید آفرینی و معرفت آفرینی است به همین جهت همه وظیفه داریم برای انقلاب تلاش کنیم.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گلستان تصریح کرد: یکی از مولفه های قدرت انقلاب اسلامی روحانیت هستند که سرمایه های اسلام و انقلاب اند، استان گلستان اعتقادات بسیاری دارد و قاطبه موقوفات در خصوص عزاداری است.

وی افزود: امام زادگان برای اینکه اقشار، صنوف و مختلف جمع شوند زحمات بسیاری می کشند، در یک سال گذشته ۱۵۴۰ نفر مبلغ اعزام کرده ایم و اگر مبلغان در سامانه مبلغ بومی ثبت نام کنند از آن ها در 10 طرح تبلیغی استفاده خواهیم کرد.

سلیمانی فرد ابراز کرد: در طرح "شمیم حسینی" نیز کارهای خوبی صورت گرفته ضمن اینکه نیات موقوفات به هیئات مذهبی پرداخت می شود برای محرم نیز طبق پیش بینی ها برخی از اقلام با قیمت مناسب از موقوفات و بقاع متبرکه تامین می شوند و بنا داریم هیئات مذهبی ثبت شده را حمایت کنیم.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.