1399-07-27 12:38
1093
0
71076
آیت‌الله العظمی علوی؛

قدردان مجاهدت‌های پلیس هستیم

مرجع عالیقدر شیعیان ضمن قدردانی از تلاش‌های مجاهدانه پلیس در راستای تامین امنیت، گفت: کارکنان ناجا مایه افتخار کشور هستند.

به گزارش گلستان ما، آیت الله علوی گرگانی در دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، فرمانده انتظامی گلستان و رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان با وی، ضمن تسلیت ایام پایانی ماه صفر اظهارکرد: به برکت انقلاب امروز شاهد وجود پلیس اخلاق مدار، متعهد و دلسوز در جامعه هستیم.

مرجع عالیقدر شیعیان افزود: مردم و مسئولان نظام به عملکرد فرزندان خود در نیروی انتظامی افتخار می کنند و قدردان تلاش ها و مجاهدت های پلیس در شرایط مختلف هستند.

وی با تاکید بر اینکه کارکنان ناجا مایه افتخار کشور هستند، تصریح کرد: حضور پلیس در جامعه، امنیت آفرین است و بنده همواره دعاگوی زحمت کشان عرصه نظم و امنیت هستم.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه پلیس مقتدر و اخلاق‌مدار سبب دلگرمی مردم است، خاطرنشان کرد: سلام من را به همه سربازان ولایت در نیروی انتظامی که در حوادث مختلف در خط مقدم دفاع از مردم قرار دارند برسانید.

پاکدستی و تعهد، از ویژگی‌های بارز پلیس اسلامی

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین "سید علیرضا ادیانی"، ضمن تقدیر از حمایت های مراجع و علما از اقدامات و عملکرد پلیس، گفت: برقراری نظم و امنیت و حفظ ارزش‌ها دو رسالت ناجا است که برای انجام آن با جان و دل تلاش می‌کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ، پاکدستی و تعهد را از ویژگی‌های بارز کارکنان خدوم نیروی انتظامی برشمرد و افزود: نیروی انتظامی در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و نیل به پلیس در تراز جمهوری اسلامی گام برداشته و در این مسیر، با اخلاص و صادقانه تلاش می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته ناجا، گفت: هر ساله از 13 مهرماه برنامه‌های هفته ناجا در سطح کشور برگزار می‌شد که امسال با توجه به تقارن این هفته با ایام اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر، از 27 مهر ماه آغاز خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی در پایان با تاکید بر اینکه خدمت به مردم افتخار پلیس است، گفت: نیروی انتظامی برای دفاع از امنیت مردم ولایتمدار کشورمان آماده هرگونه ایثار و جانفشانی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.