1399-07-21 20:00
922
0
70946
معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:

مهرواره سراسری «شعر وحدت» برگزار می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: مهرواره سراسری «شعر وحدت» با هدف تکریم شخصیت آسمانی و وحدت آفرین پیامبر والامقام اسلام برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما؛ یاسر مقسم درگفتگو باخبرنگاران اظهار کرد: معاونت فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور در نظر دارد در آستانه هفته وحدت به منظور ترویج فرهنگ وحدت و تقریب بین مذاهب اسلامی با استفاده از هنر شعر انقلابی و با تاکید بر جایگاه معنوی پیامبر اعظم و اهل بیت (ع) به عنوان محور وحدت امت اسلامی جشنواره سراسری شعر با همکاری سازمان های مرتبط را برگزار کند.

وی افزود: مهرواره سراسری با عنوان «شعر وحدت» با هدف تکریم شخصیت آسمانی و وحدت آفرین پیامبر والامقام اسلام در چهار بخش شعر سنتی (قالب های کهن)، شعر نو (سپید و نیمایی)، زبان های بومی ایران، کودک و نوجوان برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در این مهرواره می توانند اشعار خود را (حداکثر تا پنج قطعه شعر) تا یکم آبان ماه سال جاری با موضوع های: تمدن نوین اسلامی، حاج قاسم شهید قدس، مقابله با استکبار و جریان های تکفیری، شهدای وحدت، قرآن، پیامبر و اهل بیت(ع)، ایران همدل و فلسطین،  به نشانی www.artfest.ir ارسال کنند.

گفتنی است، آیین پایانی مهرواره و تقدیر از برگزیدگان، همزمان با هفته وحدت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.