1399-05-11 13:48
1432
0
69685
در گفت و گو با گلستان ما عنوان شد؛

جنتی رییس کانون مداحان گرگان شد/ لزوم توجه به ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری مراسم های مذهبی

انتخابات هیئت رییسه کانون مداحان گرگان با حضور 193 نفر برگزار شد که حسین جنتی بعنوان رییس، نورعلی رضایی بعنوان نایب رییس و حجت الاسلام کازرونی بعنوان دبیر کانون مداحان گرگان انتخاب شدند.

حسین جنتی در گفت وگو با گلستان ما، اظهار کرد: کانون مداحان با توجه به دغدغه های رهبری مبنی بر اینکه افرادی که در جامعه تاثیر گذارند و می توانند پیام انقلاب اسلامی را در جامعه نشر دهند ایجاد شد.

رییس کانون مداحان گرگان با بیان اینکه امسال چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان برگزار شد، خاطرنشان کرد: هر دوره کانون مداحان چهار ساله است که امسال به دلیل برخی بازنگری ها این انتخابات دو سال به تعویق افتاد.

وی، افزود: یکی از مزیت های انتخابات امسال حضور چشم گیر جوانان مداح در انتخابات و شرکت در انتخابات بود، با وجود اینکه در سال گذشته مداحان خواهر و شاعران آیینی نیز در این انتخابات حضور داشتند امسال این دو حوزه را از کانون مداحان جدا کردند.

جنتی با اشاره به حضور حداکثری مداحان پای صندوق رای، عنوان کرد: امسال 193 نفر در انتخابات شرکت کردند و باتوجه به جامعه هدف 9 نفر از مداحان به عنوان هیئت رییسه انتخاب شدند و بعد از این مرحله نیز مدیران کانون شهرستان ها هیئت رییسه استان را مشخص می کنند.

رییس کانون مداحان گرگان با اشاره به شکل گیری شورای مجمع کانون مداحان استان، بیان کرد: این مجمع با حضور 4 مداح شاخص و 5 نفر از کانون مداحان مجمع مداحان استان را تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: چیزی که امسال باعث شد پیشکسوتان کمتری در انتخابات هیئت رییسه حضور داشته باشند این بود سازمان تبلیغات اسلامی به این نتیجه رسید شورای ستایشگری نیز وجود داشته باشد که در آن از نظرات مشورتی افراد 65 سال به بالا استفاده شود.

جنتی با بیان اینکه انتخابات کانون مداحان 3 مرداد در گرگان برگزار شد، تصریح کرد: بر اساس نظر هیئت رییسه انتخاب شده بنده بعنوان مسوول کانون مداحان گرگان، نور علی رضایی بعنوان نایب رییس و حجت الاسلام کازرونی بعنوان دبیر انتخاب شدند.

رییس کانون مداحان گرگان در خصوص لزوم توجه به ظرفیت های فضای مجازی در برگزاری مراسم های مذهبی، گفت:پیشنهادهایی که در جلسه هیئت های شاخص برگزار شد برگزاری مراسم های مجازی بود چرا که بخشی از مردم با توجه به شرایط خاصی که دارند توانایی حضور در مراسم ها را ندارند به همین جهت قرار شد در کنار مراسم ها حوزه فضای مجازی هیئت ها و مساجد فعال شوند تا افراد در خانه نیز این فیوضات بهره مند شوند.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.