1399-03-27 12:01
1058
0
69031
رییس اداره تبلیغات اسلامی گرگان خبر داد؛

ابلاغ الزامات رعایت پروتکل بهداشتی برای برگزاری سالروز شهادت امام صادق(ع) به مساجد گرگان

حجت الاسلام حسن نیشابوری با اشاره به اقامه نماز جماعت با رعایت پرو تکل های بهداشتی، گفت: برگزاری مراسم در ایام شهادت آن حضرت بدون تبلیغات وسیع و گسترده که موجب ازدحام جمعیت شود به مدت کوتاه پس از اقامه نماز بدون اشکال است.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام حسن نیشابوری رییس اداره تبلیغات اسلامی گرگان در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: با توجه به سوالات مکرر مسوولین هیئت های مذهبی و هیئات امنا مساجد برای برگزاری مراسم در سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام طبق مصوبات ستاد شئون   فرهنگی در مناسبتهای مذهبی مواردی تحت عنوان رعایت پروتکل های بهداشتی به مساجد و هیئت های مذهبی ابلاغ شد.

وی با اشاره به اقامه نماز جماعت با رعایت پرو تکل های بهداشتی، خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم در ایام شهادت آن حضرت بدون تبلیغات وسیع و گسترده که موجب ازدحام جمعیت شود به مدت کوتاه پس از اقامه نماز بدون اشکال است.

حجت الاسلام نیشابوری، افزود: کلیه اماکن مذهبی نسبت به اطعام در مکان مسجد و هییات خود داری نمایند و در صورت تمایل به پذیرایی در ظروف یکبار مصرف این کار صورت پذیرد و هیئت ها نیز برای برگزاری مراسم حداکثر از یک سوم ظرفیت خود استفاده کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گرگان با اشاره به لزوم فضا سازی تبلیغی مناسب در محیط  توسط ائمه جماعات، کانون های فرهنگی، موسسات قرآنی، مساجد و هیئات مذهبی، ابراز کرد: مساجد می توانند از حداکثر ظرفیت خود جهت بهره مندی از فضای مجازی استفاده نمایند. 

وی برگزاری مراسم شهادت امام صادق(علیه السلام) را ظرفیتی مناسب برای پیگیری و ادامه طرح کمک مومنانه دانست و تصریح کرد: توصیه می شود برگزار کنندگان از ظرفیت خیرین جهت انجام اجرای طرح مواسات و همدلی مومنانه در این مناسبت خاص استفاده نمایند.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.