1403-05-24 07:13
205
0
91047
معاون عمرانی استانداری گلستان خبر داد:

افزایش ۲ برابری اعتبارات شهرداری‌های گلستان

معاون عمرانی استانداری گلستان گفت: اعتبار شهرداری‌ها بیش از ۱۰۰ درصد نسبت به شروع دولت سیزدهم افزایش‌یافته است.

 سید مهدی مهیایی در تحریریه «گلستان ما» حضور یافت و به سؤالات خبرنگاران این مجموعه پاسخ داد.

معاون عمرانی استانداری در این دیدار گفت: به‌جای جایی استان گلستان نگاه می‌کنید اثرات خدمت وجود دارد و در حوزه عمرانی تلاش کردیم در کنار استاندار کارها را به‌خوبی پیش ببریم.

وی ادامه داد: بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی از محل‌های مختلف منابع استانی، ملی و وزارتخانه‌ها به استان در این ایام تزریق شد و باعث شد پروژه نیمه‌تمام که اولویت استان بود از یک هزار و ۲۰۰ پروژه به کمتر از ۸۰۰ پروژه برسد.

مهیایی بیان کرد: پروژه‌هایی مهمی در استان در این مدت اجرایی شده که مهم‌ترین آن پروژه خلیج گرگان بود و بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان برای تعریض و اصلاح نقاط حادثه‌خیز راه‌ها در این مدت اختصاص یافت.

وی با اشاره به موضوع تنش آبی گلستان ابراز داشت: گلستان جزو چهار استان پرتنش آبی کشور بود و پیگیری‌های زیادی در این زمینه صورت گرفت و با تزریق اعتبار پروژه خوبی در این بخش عملیاتی شد.

معاون عمرانی استانداری گلستان یادآور شد: استارت تأمین منابع پایدار آب و شیرین‌سازی آب دریا و تکمیل سد چلچای و نرماب در دستور کار قرار گرفت که یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به آن تزریق ش

مهیایی افزود: اعتبار شهرداری‌ها بیش از ۱۰۰ درصد نسبت به شروع دولت سیزدهم افزایش‌یافته و کسب رتبه‌های خوبی از سوی شهرداری‌های استان داشتیم به‌طوری‌که از ۳۵ شهرداری گلستان بر اساس ارزیابی صورت‌گرفته بیش از ۲۰ شهرداری رتبه عالی و ۱۵ شهرداری رتبه خیلی خوب را کسب کرد.

وی بیان کرد: اعتبارات از محل ارزش‌افزوده و منابع اعتباری سازمان شهرداری و دهیاری‌ها به شهرداری‌ها تزریق شد که منتج به نوسازی ناوگان ماشین‌آلات شهرداری شد و قیر رایگان نیز به شهرداری‌ها تخصیص یافت است.

معاون عمرانی استانداری گلستان ابراز داشت: در این مدت اتفاقات تلخ‌وشیرین زیادی اتفاق افتاد که تلخ‌ترین خاطره در طول این ۳۳ ماه دارم خبر انتهای اردیبهشت‌ماه و شهادت شهید رئیسی بود که یادش را گرامی می‌داریم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.