1403-04-31 08:37
156
0
90762
رئیس مکانیزاسیون جهاد کشاورزی گلستان:

کمباین برداشت شالی معاینه فنی می‌شوند

رئیس مکانیزاسیون جهاد کشاورزی گلستان از معاینه فنی کمباین‌های برداشت شالی در استان برای نخستین‌بار خبر داد.

 به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ مریم برزنونی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مطابق با الگوی کشت در استان گلستان برای کشت برنج در وسعت ۴۸ هزار و ۵۰۰ هکتار مجوز صادر شده است.

رئیس مکانیزاسیون جهاد کشاورزی گلستان ادامه داد: یکی از نکاتی که در سطح استان پیگیری می‌کنیم موضوع هدررفت و کاهش ضایعات غلات است و امسال برای نخستین‌بار موضوع معاینه فنی کمباین برداشت شالی را در دستور کار قرار دادیم.

برزنونی بیان کرد: در سطح استان گلستان بالغ بر ۷۰۰ کمباین برداشت شالی فعالیت می‌کند و همچنین در این فصل کمباین برداشت شالی از استان‌های هم‌جوار مثل مازندران و گیلان نیز به گلستان وارد می‌شود که باید این کمباین‌ها معاینه فنی دریافت کنند.

وی افزود: در صورت عدم دریافت معاینه فنی سوختی به این کمباین‌ها تعلق نمی‌گیرد و از کشاورزان نیز درخواست می‌کنیم که حتماً معاینه فنی کمباین‌های مورداستفاده را بررسی کنند تا دسترنج آنها هدر نرود.

رئیس مکانیزاسیون جهاد کشاورزی گلستان بیان کرد: درخواست ما از کمباین داران برداشت شالی نیز این است هرچه زودتر نسبت به دریافت معاینه فنی از مراکز جهاد کشاورزی استان گلستان اقدام کنند.
 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.