1403-04-21 12:53
194
0
90665
استاندار گلستان مطرح کرد:

سرمایه‌گذاری ۱۳ هزار میلیاردتومانی در صنعت برق گلستان

استاندار گلستان از سرمایه‌گذاری بیش از ۱۳ هزار میلیاردتومانی دولت سیزدهم در حوزه برق در گلستان خبر داد.

 به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»و به نقل از صدا و سیما، علی‌محمد زنگانه در جلسه با معاون وزیر نیرو گفت: اقدامات انجام شده در گلستان در حوزه وزارت نیرو یک انقلاب ویژه بوده است.

استاندار گلستان ادامه داد: در سفر رئیس‌جمهور شهید به گلستان برای حوزه برق منطقه‌ای ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح و ۹ هزار میلیارد تومان پروژه مشترک بین برق منطقه‌ای و توزیع برق داریم.

زنگانه گفت: در شرکت توزیع یک هزار و ۵۰ میلیارد تومان پروژه را افتتاح کردیم و ۴۶۶ میلیارد تومان نیز ماه پیش در نوده خاندوز افتتاح شد.

وی افزود: در حوزه آب و فاضلاب یک هزار و ۹۶۰ میلیارد تومان در این ۳۳ ماه خدمت دولت سیزدهم هزینه و در پی آن ۱۰۰ چاه جدید حفر، تجهیز و وارد شبکه شده است.

 استاندار گلستان ابراز داشت: از بیش از ۶۰۰ چاه موجود قدیمی بیش از ۵۰۰ چاه مهندسی مجدد شد و بهره‌وری آن افزایش پیدا کرد.

زنگانه افزود: در این ۳۳ ماه گذشته یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به پروژه سد نرماب تزریق شده است.

وی یادآور شد: ۲۶۰ کیلومتر از مسیر رودخانه‌های گلستان لایروبی شد که نقش مؤثری در بهره‌برداری درست و پیشگیری از وقوع سیلاب در گلستان دارد.

استاندار گلستان درباره ضرورت توسعه سیکل ترکیبی نیروگاه برق گلستان گفت: این پروژه یادگار شهید رئیسی است و با راه‌اندازی این بخش از نیروگاه شاهد رفع مؤثر ناترازی برق در گلستان هستیم، وزیر نیرو عصر دیروز دستور توسعه بخش بخار نیروگاه برق گلستان در علی‌آبادکتول را صادر کرد.

انتهای خبر/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.