1402-09-11 07:39
451
0
87703
مدیرکل ثبت اسناد و املاک گلستان:

۲۳۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی گلستان سند‌دار شدند

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گلستان گفت: قریب به ۲۰ هزار سند شامل ۲۳۰ هزار هکتار سند اراضی کشاورزی گلستان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی  «گلستان ما»؛ محمدتقی رضاییان شامگاه جمعه در آیین واگذاری پنج سند مالکیت زمین کشاورزی و مسکونی در نگین شهر اظهار کرد: قانون حد نگاری سطح اراضی استان گلستان ۶۸۰ هزار هکتار تخمین زده می‌شود که از این میزان تاکنون  با همت همکاران ما در ادارات ثبت و اسناد استان گلستان قریب به ۲۰ هزار سند شامل ۲۳۰ هزار هکتار صادر شده است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان گلستان ادامه داد: بر اساس قانون اداره کل ثبت اسناد  به دو شکل نسبت به صدور سند مالکیت اراضی کشاورزی اقدام می‌کند که در نخستین روش افراد می‌توانند به صورت انفرادی اقدام کنند.

رضاییان افزود: همچنین در شیوه دیگر قراردادی با شرکت‌های پیمانکار بستیم که در این روش نیاز به حضور اشخاص در واحدهای ثبتی نیست‌.

وی گفت: قانون ساماندهی و تولید عرصه مسکن نیز صدور اسناد مالکیت برای بافت‌های مسکونی روستایی با همکاری بنیاد مسکن انجام می‌شود.

این مقام مسئول یادآور شد: امروز در شهرستان آزادشهر به صورت نمادین ۵ جلد سند مالکیت شامل دو جلد سند مالکیت اراضی کشاورزی و سه جلد سند مالکیت واحد مسکونی تقدیم شد.

رضاییان متذکر شد: امیدواریم رسانه‌ها و جراید نیز با ما همکاری کنند و بتوانیم از طریق شوراهای اسلامی نیز مردم را با کاداستر و همچنین صدور سند مالکیت آگاه کنیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.