1402-08-16 17:31
928
0
87334
مدیرعامل منطقه آزاد اینچه‌برون خبر داد:

منطقه آزاد اینچه‌برون فرصت استثنایی برای سرمایه‌گذاری

مدیرعامل منطقه آزاد اینچه‌برون گفت: منطقه آزاد اینچه‌برون فرصت استثنایی برای سرمایه‌گذاری است.

حسن ملک‌حسینی در گفتگو با «گلستان ما» گفت: پس از مشخص شدن هئیت رئیسه منطقه آزاد اینجه‌برون نخستین گام ما حضور در نهمین منطقه آزاد تجاری، صنعتی جمهوری اسلامی ایران حضور در نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس و ارائه ۱۱۰ بسته سرمایه‌گذاری بود.

مدیرعامل منطقه آزاد اینچه‌برون ادامه داد: منطقه آزاد تجاری صنعتی اینچه‌برون نهمین منطقه آزاد از نسل سوم مناطق آزاد ایران است و موقعیت ژئوپولیتیک و ژئواکونومیک این منطقه در شرق دریای خزر و مرز ایران و ترکمنستان فرصت استثنایی برای سرمایه گذاری فراهم می‌کند.

 

ملک‌حسینی بیان کرد: این منطقه دروازه تجارت با کشورهای محصور در خشکی آسیای میانه و چین است و به‌واسطه عبور کریدور شرق به غرب جاده ابریشم ریلی از این منطقه سریعترین دسترسی از چین به ایران تنها در ۱۲ روز میسر شده است.

وی افزود: همچنین این منطقه محل تلاقی کریدور شمال جنوب (INTC) و شرق به غرب (BRI) به شمار می‌رود و رویای دسترسی کشورهای آسیای میانه به آب‌های گرم جنوبی ایران و اتصال تجاری با کشورهای حاشیه خلیج فارس اینبار با ایجاد منطقه آزاد اینچه برون محقق شده و فرصت‌های نوظهور برای سرمایه گذاری در این سرزمین بواسطه حضور اینچه برون در کیش اینوکس ارائه شده است. 

 

این مقام مسئول تاکید کرد: نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس فرصت مناسبی را برای معرفی منطقه آزاد اینچه برون و ارائه ۱۱۰بسته سرمایه گذاری است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.