1402-08-16 13:32
475
0
87332
رئیس دانشگاه آزاد آزادشهر خبر داد:

پذیرش بیش از ۲۵۰۰ دانشجوی جدید در دانشگاه آزاد آزادشهر

رئیس دانشگاه آزاد آزادشهر از پذیرش بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجوی جدید در دانشگاه آزاد آزادشهر خبر داد.

 به گزارش «گلستان ما»؛ محمدمهدی نادری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر به‌عنوان بزرگ‌ترین مؤسسه آموزش عالی در شرق استان در بین مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی قرار دارد.

 رئیس دانشگاه آزاد آزادشهر ادامه داد: از سال ۶۸ که این دانشگاه تأسیس شده نزدیک به ۳۵ سال از عمر آن می‌گذرد و نزدیک به ۴۰ هزار نفر دانشجو از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده است.

 نادری بیان کرد: امسال نزدیک به دو هزار و ۵۰۰ دانشجو در این دانشگاه دانشجوی جدید جذب خواهند شد که پس از مرکز استان بیشترین دانشجویان دانشگاه استان را شامل می‌شود، تقریباً ۱۳ رشته دکترا، ۵۰ رشته کارشناسی ارشد و بسیاری از رشته‌های کاردانی و کارشناسی در این دانشگاه دایر است که دانشجویان مشغول به تحصیل هستند.

 وی متذکر شد: تقریباً سه سال است که دو گرایش رشته پزشکی یعنی پرستاری و اتاق عمل در دانشگاه آزادشهر تحصیل می‌شود و این دانشگاه قطب علوم‌انسانی معروف است و بسیاری از رشته‌ها در حوزه علوم‌انسانی در مقطع دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی را داریم.

 این مقام مسئول بیان کرد: یک سری مقاطع دکترای روان‌شناسی، حقوق و مدیریت جزو اهداف نزدیک دانشگاه است که امید داریم این رشته‌ها را در استان دایر کنیم.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.