1402-06-05 09:20
769
0
86251
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

600 میلیارد تومان سرمایه‎گذاری در حوزه توسعه درمان در گلستان انجام می‌شود

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان در چند ساعت در حوزه توسعه درمان اعتبار اختصاص دادیم و از تلاش مسئولان استان قدردانی می‌کنم.

به گزارش گلستان ما؛ میرهاشم موسوی در دیدار با استاندار گلستان اظهار کرد: توسعه خدمت یکی از تکالیف دولت سیزدهم است و در دولت به موضوع تامین اجتماعی که به خدمات آسایش و رفاه جامعه برمی گردد و باید به آن توجه شده است.

 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی  ادامه داد: وقتی دولت را تحویل گرفتیم شرایط خوبی را شاهد نبودیم و تلاش کردیم که با توکل بر خدای متعال اقدام کنیم، اتفاقات خوبی رقم خورده در استان عملیات پروژه های درمان بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان بود و قطعا به بیش از یک هزار میلیارد تومان می‌رسد.

 

موسوی بیان کرد: سه پروژه درمانی بسیار خوب در مناطق محروم و کم برخوردار استان خواهیم ساخت و این پروژه‌ها مثل پروژه هایی است که در منطقه یک تهران ساخته می‌شود.

 

وی افزود: دو مورد در بندرگز و کلاله دو مرکز ما راه اندازی شده که ۲۰۰ هزار خدمت را به خود دیدند و در گنبدکاووس تلاش کردیم بازسازی بیمارستان اقدام کنیم و برای هتلینگ ۶۰ تخت انجام شده بود که  هیچ تفاوتی با بیمارستان‌های خصوصی درجه یک ندارد.

 

این مقام مسئول ابراز داشت: بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان در چند ساعت در حوزه توسعه درمان اعتبار اختصاص دادیم و از تلاش مسئولان استان قدردانی می‌کنم.

 

موسوی تاکید کرد: حمایت‌ها و پیگیری کار توسط استاندار از جمله دلایل موفقیت این استان به شمار می‌رود، در برخی استان‌ها دو سال نمی‌توانیم مشکل یک زمین را در شهرداری‌ها حل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: 90 درصد مصوبات مورد تاکید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اجرا شده است و محور اصلی این اقدامات همگرایی و همراهی مسئولان استان است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: تقریبا در حوزه درمان بیش از ۸۰ درصد رضایت‌مندی وجود دارد و باید به زیرساخت‌ها نیز توجه شود، در بسیاری از پروژه‌ها در هئیت امنا گره افتاده بود که با ورود وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برطرف شده است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.