1402-05-24 14:19
524
0
86095
به همت دولت سیزدهم؛

۴۴۰ کلاس درس در گلستان ساخته شد

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان از اجرای ۸۰ پروژه آموزشی و ساخت ۴۴۰ کلاس درس برای دانش‌آموزان استان در دولت سیزدهم خبر داد.

 به گزارش گلستان ما، وحید فراهی در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: در دولت سیزدهم ۸۰ پروژه آموزشی با ۴۴۰ کلاس درس و زیربنای ۷۰ هزار مترمربع با اعتبار ۵۵۰ میلیارد تومان ساخته شده است.

 وی با اشاره به مشارکت خوب خیرین در کمک به مدارس گلستان افزود: در دولت خدمتگزار خیرین استان تا کنون ۱۸۰ میلیارد تومان مشارکت داشتند که پیش‌بینی می‌شود تا ۲۵۰ میلیارد تومان تا پایان دولت ای رقم افزایش یابد.

 مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان بیان کرد: اعتبار تجهیزات آموزشی، گرمایشی و سرمایشی مدارس استان ۵ برابر شده و به ۱۲۰ میلیارد تومان رسیده است.

 فراهی از اجرای پروژه‌های بر زمین‌مانده خبر داد و گفت: در سفر رئیس‌جمهور به استان ۶ پروژه با توقف بیش از ۱۰ سال موردتوجه قرار گرفت و اجرایی شد.

 وی بیان کرد: استانداردسازی گرمایشی ۸۵۰ کلاس درس با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان انجام شد و ما مدرسه دولتی با زیر ساخت لازم، غیر استاندار نداریم.

 مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان گفت: یک هزار و ۲۰۰ گروه جهادی هم‌زمان با سراسر کشور طرح بهسازی و شاداب‌سازی مدارس با عنوان طرح شهید عجمیان در حال اجراست، تا کنون ۲۰۰ کلاس درس شاداب‌سازی شد، تا مهرماه ۴۰۰ مدرسه شاداب‌سازی می‌شود.

 فراهی بیان کرد: در ابتدای دولت سیزدهم ۲۰ درصد مدارس استان تخریبی یا نیازمند بازسازی بود که این رقم در حال حاضر به ۱۷ درصد کاهش‌یافته است.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.