1402-05-24 14:16
472
0
86094
با دمیدن ایمان و امید در دولت سیزدهم؛

تمامی مددجویان روستاهای گلستان خانه‌دار می‌شوند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان گفت: دولت تلاش دارد تا پایان امسال هیچ خانواده مددجویی در روستاهای استان بدون مسکن نباشد.

 به گزارش گلستان ما، عیسی بابایی امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: رقم مستمری مددجویان بیش از ۹۰ درصد رشد داشته است.

 وی با اشاره به حمایت‌های خوب دولت از مددجویان افزود: بیش از ۸۲ هزار خانوار تحت پوشش ماهیانه ۷۰ میلیارد تومان مستمری دریافت می‌کنند.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان با تأکید بر اینکه ۸۸ هزار نفر از مددجویان نیازمند بستر اشتغال هستند، تصریح کرد: این نهاد آمادگی ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه ۷ساله به مستمری‌بگیران را دارد.

 بابایی بیان کرد: در دولت سیزدهم ۹۲۰ میلیارد تومان برای ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی پرداخت شد که این رقم در مدت مشابه قبل ۲۹۷ میلیارد تومان برای ۷ هزار فرصت شغلی بود.

 وی با اشاره به دمیدن ایمان و امید در دولت سیزدهم افزود: دولت تلاش دارد تا پایان سال جاری هیچ خانواده مددجویی در روستاهای استان بدون مسکن نباشد.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان بیان کرد: در دولت سیزدهم عملیات احداث ۳ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان آغاز شد که در سال گذشته یک هزار و ۵۳۵ واحد به بهره‌برداری رسید و در سال ۱۴۰۲ تاکنون ۶۵۵ واحد و تا انتهای سال یک هزار واحد دیگر افتتاح خواهد شد.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.