1402-05-22 15:21
487
0
86064
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران شهید سلیمانی گرگان خبر داد:

۴۹۰ هزار نفرساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در گرگان

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران شهید سلیمانی گرگان گفت: در سالجاری برای آموزش یک میلیون نفرساعت تعهد داریم که تاکنون ۴۹ درصد تعهد سال را انجام دادیم و ۴۹۰ هزار نفرساعت را آموزش دادیم.

محمد الازمنی با حضور در تحریریه گلستان ما به سؤالات خبرنگاران این مجموعه پاسخ داد، سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برداران شهید سلیمانی گرگان گفت: همایش ماهیان سردابی و پرورش زنبور عسل در گرگان برگزار خواهیم کرد.
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برداران شهید سلیمانی گرگان ادامه داد: همایش در حوزه زنبورعسل در کشور برگزار نشده است، در حوزه اسانس‌گیری و فرآینده آموزش مهارتی زمانی موفق خواهیم بود که به آموزش تخصصی توجه شود و یکی از رویکرد‌های ما این آموزش‌های تخصصی است.
الازمنی یادآور شد: امسال در حوزه فنی و حرفه‌ای اقدامات خوبی داشتیم و در حوزه آموزش مهارتی قدم‌های خوبی برداشته شده است.
وی تأکید کرد: اصحاب رسانه می‌توانند کمک کار ما در فنی و حرفه‌ای باشد و اقدامات ما در حوزه مهارت‌آموزی می‌تواند از سوی رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود.
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برداران شهید سلیمانی گرگان این مقام مسئول یادآور شد: در فنی و حرفه‌ای ۱۸ کارگاه در مرکز شهرستان داریم که هر کارگاه برحسب نیاز‌های جامعه آموزش‌هایی را در دستور کار قرار داده است، برحسب استاندارد‌هایی که داریم بیش از ۷۰ استاندار در مجموعه کارگاه شهرستان اجرا می‌شود و این مسائل فارغ از اقدامات دیگر و آموزش‌های مهارتی به گروه هدف است.
الازمنی بیان کرد: ۱۹ گروه هدف از جمله اصناف، روستائیان و زندانیان و غیره در فنی و حرفه‌ای استان داریم، سازمان متقاضی محور هستیم و طبق نیازی که به ما ابلاغ می‌شود عمل می‌کنیم.
وی ابراز داشت: در سالجاری برای آموزش یک میلیون نفر ساعت تعهد داریم که تاکنون ۴۹ درصد تعهد سال را انجام دادیم و ۴۹۰ هزار نفر ساعت را آموزش دادیم.
انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.