1402-05-14 12:25
438
0
85959
با ۹۱ میلیارد تومان اعتبار؛

اقشار کم‌درآمد مراوه‌تپه خانه‌دار می‌شوند

سرپرست بنیاد مسکن مراوه‌تپه از ساخت ۳۵۳ واحد مسکونی روستایی برای اقشار کم‌درآمد خبر داد.

به گزارش گلستان ما، رحمان‌بردی صدقی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه دو جانبه بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ۷۰۰ تن میله گرد و ۳ هزار و ۵۳۰ تن سیمان رایگان در بین اقشار کم درآمد روستایی مراوه‌تپه توزیع می‌شود.

وی سهمیه شهرستان مراوه تپه در این طرح را ۳۵۳ فقره اعلام کرد و افزود: به هر یک از متقاضیان این طرح با مشارکت بنیاد مستضعفان علاوه بر ۲ تن میله گرد و ۱۰ تن سیمان رایگان، ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت ۲۰ ساله پرداخت می‌شود که مجموع این کمک‌ها حدود ۹۱ میلیارد تومان است.

سرپرست بنیاد مسکن مراوه‌تپه با تاکید بر اینکه توجه به محرومان از اولویت‌های دولت سیزدهم است، گفت: برای خانه‌دار شدن مردم مناطق محروم ۷۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تسهیلات قرض الحسنه ، ۱۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض، ۳ هزار و ۵۳۰ تن سیمان رایگان معادل ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۷۰۶ تن میله گرد رایگان معادل ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تعلق می‌گیرد.

صدقی با بیان اینکه سهم استان در این تفاهم نامه ۷۵۳ واحد است ابراز کرد: مراوه‌تپه با توجه به محرومیت‌ها، بیشترین سهم را در این تفاهم نامه به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.