1402-04-11 17:58
364
0
85569
نظارت مستمر اشتغال ثبتی در سامانه رصد؛

۴ درصد سهمیه اشتغال در آزادشهر محقق شد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان؛ تعهد امسال اشتغال در آزادشهر را یک‌هزار و ۶۵۷ نفر عنوان کرد و گفت: تاکنون اشتغال ۶۱ نفر در سامانه رصد ثبت شد.

به گزارش گلستان ما، حسینعلی خواجه‌مظفری امروز در جلسه ستاد اشتغال شهرستان آزادشهر اظهار کرد: مهمترین چالش اقتصادی و اجتماعی پیش روی کشور ما، مسئله بیکاری است؛ به نحوی که میتواند متغیرهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و… دستخوش تغییر نماید.

وی با تاکید بر اینکه نظارت بر اشتغال ثبت شده در سامانه رصد را به صورت مستمر و به دقت انجام خواهیم داد؛ افزود: هدف ما این است آمارهای اعلام شده در کمال راستی‌آزمایی و صحیح به مردم اعلام شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان بیان کرد: از تعداد یک هزار و ۶۵۷ نفر تعهد اشتغال آزادشهر در سال ۱۴۰۲ تا کنون تعداد ۶۱ نفر در سامانه هوشمند رصد اشتغال این شهرستان به ثبت رسیده است که تحقق ۴ درصدی را نشان میدهد.

خواجه‌مظفری از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا در زمینه اشتغال تعهد شده در شهرستان آزادشهر بیش از پیش کوشش کنند و با تلاش جهادی وضعیت موجود را ارتقا دهند. 

به گفته وی؛ در بحث مشاغل خانگی، اعتبار امسال استان گلستان مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان می‌باشد که مبلغ ۷میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن به شهرستان آزادشهر اختصاص داده شده است که نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

انتهای ییام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.