1402-04-01 14:27
457
0
85458
مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان:

پست 400 کیلووات آزادشهر آماده بهره‌برداری است

مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت: پست ۴۰۰ کیلووات آزادشهر به مناسبت سالگرد شهید چمران به نام این شهید نامگذاری شد.

به گزارش گلستان ما، موسوی تاکامی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: پست ۴۰۰ کیلووات آزادشهر در ۳۱ خرداد به پایان رسیده به مناسبت سالگرد شهید چمران به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شده است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان ادامه داد: در سال ۱۳۸۸ این پروژه مطالعاتش آغاز شده و زیر خط ۴۰۰ کیلووات جاجرم خراسان و علی‌آبادکتول است و هدف آن تامین بار منطقه و تثبیت ولتاژه منطقه بوده است.

موسوی خاطرنشان کرد: از سال ۸۸ تا سال ۹۹ مصوبه‌های این پروژه‌ها اخذ شده و بنا به دلایل مختلف این پروژه شروع نشد ولی بنا به دستور استاندار و وزیر نیرو براساس افت ولتاژ برقی که در استان داشتیم این پروژه در دستور کار قرار گرفت و وزیر نیرو دستور دادند این پروژه سریعا شروع شود و به برق منطقه‌ای مازندران ابلاغ شد.

وی افزود: از چندین مالک عرصه مورد نیاز خریداری شد و پس از آن اقدامات دیگر برای واگذاری این پروژه به پیمانکاران انجام شد و حدود ۱۵ پیمانکار را انتخاب کردیم و حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول متذکر شد: نقدینگی این پروژه تامین شده و از دی ماه سال گذشته این پروژه آغاز کردیم و در کمتر ۶ ماه توانستیم این کار عظیم را انجام دهیم و هیچ پست ۴۰۰ کیلوولتی با این مدت زمان اجرا نشده است.

موسوی یادآور شد: رامیان، آزادشهر، مینودشت و پست‌های نزدیک به گنبدکاووس از این پست تغذیه می‌شند و شهرک صنعتی آزادشهر می‌تواند از این پست مستقیما تغذیه شود.

انتهای خبر/۴۲۰۲

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.